Tuesday, 25 July 2017

[Video Jemputan Nothing To Hide 2.0 ARMADA-Umno hampir bertumbuk di PWTC, ini kesudahannya?] Nampak macam '**ngang' aje! Gelombang HARAPAN Baru semakin menjadi & Marilah kita Selamatkan Malaysia.

Selasa, 25 Julai 2017


Foto Otai BERSIH.
Suka Halaman Ini · 23hb Julai 
 Gelombang HARAPAN Baru semakin menjadi. Marilah kita Selamatkan Malaysia kita
Foto Otai BERSIH.

Foto Otai BERSIH.

Otai BERSIH telah menambah 7 foto baru
3 jam
TERKINI:
ARMADA PPBM-PEMUDA Umno BERTEMBUNG DEPAN JALAN MASUK KE PWTC
Tindakan sekumpulan anggota Pemuda Parti Pribumi Bersatu (ARMADA) menghantar jemputan kepada Umno bagi menghadiri forum Nothing To Hide 2.0 bertukar kecoh apabila mereka dihalang berbuat demikian oleh Pemuda Umno.
Kira-kira 30 anggota ARMADA pada awalnya berarak dari Pusat Membeli Belah Sunway Putra Mall menuju ke Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) bagi menyampaikan jemputan itu.
Bagaimanapun mereka dihalang oleh kira-kira 100 Pemuda Umno hingga menyebabkan berlaku tolak menolak di antara mereka.
Dalam kejadian itu, Ketua Penerangan ARMADA, Ashraf Mustaqim mendakwa beliau turut ditumbuk.
Turut kelihatan beberapa anggota polis cuba menghalang dan mengarahkan kedua-dua kumpulan itu supaya bersurai.

1 comments:

Saadun Sulaiman said...

Mengapa ia nya menjadi kecoh sedemikian rupa. Bukan kah tujuan Armada PBBM untuk menyerah kan surat jemputan(Nothing To Hide 2) kepada Najib yang Pemuda UMNO menyanjung nya sebegitu tinggi walau pun dunia sudah membukti kan bahawa dia merupa kan seorang perompak dan pemunsnah ekonomi Negara. Apa kah menteliti pemuda UMNO begitu cetek sehingga sanggup menghalang pemgiriman surat tersebut. Kalau Najib benar benar suci dan bersih mengapa pehak pemuda UMNO yang bangsat cuba menghalang nya? Buat para pemuda dan ahli UMNO kalau nak mengampu pun hendak lah kena pada tempat nya. Dengan berkelakuan saperti samseng membuat kan lebih ramai di luar sama yang membenci kamu dan UMNO. Elok lah di fikirkan apa akan jadi sekira nya kesemua tanah tanah stratigik di miliki oleh bangsa yang berasal dari komunis cina. Tahu kah anda semua bahawa Negara tersebut kini sedang berusaha untuk take over Malaysia dan mula membeli Malaysia. Siapa yang berada di belakang ini semua kalau bukan Najib yang kamu agong agong kan itu Ini aku perolehi dari siaran di U-Tube. Fikir fikir kan lah di mana akhir nya orang Melayu akan tinggal!!!

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena