Friday, 14 July 2017

[Video 'Razali, jaga Muar baik-baik, jangan gelabah bro'] Malam ni Tb3 pun gelabah! PH sudah Bersatu dlm satu lambang..."Mmg goyang dah puak sana, sinu & sinun!"

Jumaat, 14 Julai 2017

Foto Kelab Che Det.
Hehe.....mmg goyang dah puok sana...puas laaa tb3 duk spin....duk ulang cerita lama dengan harapan org termakan persepsi ??
Haha siapa lah tukang duk jaga segmen pokitik dlm tb3...masih duk guna tektik lama..........
Hahaha........yg tak boleh belah duk ulang konon nya stuktur PH cacamerba....tp yg jelas PH sudah Bersatu dlm satu lambang........
Mmg goyamg dah puak sana......tu Tb3 macam dah gila duk main isu ini hahaha

Image result for gambar zahid hamidi

Zahid Hamidi Sebagai Calon Pengganti Perdana Menteri. – Gambar MStar Wallpaper - Gallery Zahid Hamidi

BN mesti kerja keras, bijak untuk selamat


Ahmad Zahid yang juga naib presiden Umno yang kini melaksanakan tugas timbalan presiden parti itu berucap di Batu Pahat, Johor.


Beliau menghadiri mesyuarat agung tahunan Umno bahagian berkenaan pagi tadi.
Ahmad Zahid kemudian mengingatkan pihak musuh Umno sedang menggunakan pelbagai isu seperti saman Jabatan Kehakiman AS sebagai 'peluru' untuk menyerang parti berkenaan.
Malaysiakini.
Foto Kelab Che Det.
Rumah Terbuka Parlimen Pagoh ESOK bermula jam 10 pagi. Semua dijemput hadir.

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena