Friday 14 July 2017

[Video Pakatan Rakyat Dah Tidak Wujud & SETERU Mahathir-Anwar Tamat, Umno GERUN!] Segera bentuk Pakatan Harapan negeri, pinta Amanah Selangor.

Sabtu, 14 Julai 2017

Image result for Gambar Pakatan Harapan

Segera bentuk Pakatan Harapan negeri, pinta Amanah Selangor

Jamzuri Ardani
Amanah Negeri Selangor menyarankan Pakatan Harapan negeri dibentuk secepat mungkin ekoran pembentukan strktur kepimpinan dan pelancaran logo gabungan politik itu di peringkat nasional.
Pengarah komunikasinya, Jamzuri Ardani juga berharap agar organisasi Pakatan Harapan di peringkat parlimen dan dewan undangan negeri (Dun) dibentuk secara rasmi bertujuan memantap dan mengukuhkan usaha bersama menghadapi BN dalam pilihan raya umum akan datang.
"Amanah Negeri Selangor meraikan dan mengucapkan tahniah di atas kejayaan Majlis Pimpinan Pakatan Harapan membentuk struktur kepimpinan dan pelancaran logo Harapan dalam usaha mendaftarkan Pakatan Harapan sebagai sebuah entiti politik rasmi mewakili gabungan empat parti utama iaitu DAP, Keadilan, Amanah, dan PPBM.
"Kejayaan ini memberikan kelegaan kepada seluruh pendokong dan penyokong Pakatan Harapan di seluruh negara sebagai satu tanda aras penting dalam usaha menjatuhkan rejim kleptokrat BN di peringkat persekutuan," katanya dalam satu kenyataan media.
Namun beliau meyakini masih banyak cabaran besar yang perlu dihadapi Harapan bagi memastikan matlamat menyelamatkan dan membina semula negara ini tercapai.
Bagaimanapun, tambah beliau Amanah Selangor memberikan sepenuh keyakinan kepada Majlis Pimpinan Pakatan Harapan untuk merencana, membuat keputusan dan seterusnya mengendali segala usaha membebaskan rakyat dari kongkongan rejim kleptokrat BN.
"Rakyat sedang memerhati, menilai, dan menanti langkah-langkah politik seterusnya yang bakal ditampilkan kepada rakyat oleh Pakatan Harapan.
"Kami juga mendesak pihak Pendaftar Pertubuhan dan Suruhanjaya Pilihanraya agar dapat segera memberikan kelulusan ke atas permohonan pendaftaran dan logo Pakatan Harapan tanpa mencipta pelbagai alasan untuk melengah-lengahkannya," tegas beliau.
Amanah Selangor juga, tambahnya menyeru rakyat Selangor supaya berdiri teguh menyokong, membantu dan memastikan Harapan dapat membentuk kerajaan di Selangor dan di peringkat persekutuan dalam pilihan raya umum akan datang.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena