Thursday 9 November 2017

[Video Kembalikan Subsidi Minyak & Petronas Hentikan Pelaburan di Myanmar] Budak2 Umno senang2 je dapat tiket kan? Dedikasi perkhidmatan awam, masyarakat sivil urus bencana banjir dipuji.

Khamis, 9 November 2017

Foto Otai BERSIH.
Suka Halaman Ini · 4hb November 
 anak sapa tertinggal ni uiii...
Foto Otai BERSIH.
Foto Otai BERSIH.

Foto Otai BERSIH.
Foto Otai BERSIH.
Ooooh inilah punca sebenarnya kenapa tiket cepat habis....... Kesian kat penyokong yg beratur berjam jam..... Umno senang je dapat tiket kan??? Salahguna kuasa betullah..tuikk
111022_rumah

Rumah Sumbangan Kerajaan Negeri Kelantan

Foto Otai BERSIH.

Foto Otai BERSIH.

Ni rumah ke jam..? nak kata opis pun bukan..
saiz 'macam tandas awam' pun ada..di rasmikan Nik Amar...

Dedikasi perkhidmatan awam, masyarakat sivil urus bencana banjir dipuji

GEORGE TOWN, 9 NOV: Perkhidmatan cemerlang seluruh agensi dan kakitangan awam yang bertungkus-lumus menguruskan bencana dan mangsa banjir negeri ini harus mendapat pujian.
Ketua Menteri, Lim Guan Eng berkata, pegawai dan kakitangan kerajaan negeri mengutamakan tugas mereka dan menunaikan kewajipan meskipun ramai di kalangan mereka dan ahli keluarga turut mennjadi mangsa mangsa banjir.
Beliau mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada seluruh agensi kerajaan negeri, persekutuan dan masyarakat sivil yang telah banyak membantu meringankan beban yang ditanggung mangsa banjir.
“Saya ingin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada semua agensi kerajaan negeri dan persekutuan yang terlibat dalam kerja bantuan banjir, dari pegawai perkhidmatan awam sehinggalah ke masyarakat sivil.
“Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada komuniti perniagaan yang turut membantu dengan menyumbangkan tenaga kerja dan lain-lain bantuan,” katanya.
Guan Eng dalam masa yang sama memohon maaf sekiranya berlaku sebarang kekurangan dalam misi bantuan banjir.
“Dengan rendah diri, saya ingin memohon maaf sekiranya berlakunya kekurangan.
“Kerajaan negeri amat prihatin dan ambil berat kepada setiap mangsa dan akan berusaha bersungguh-sungguh untuk memperbaiki penyampaian perkhidmatan yang sedia ada,” katanya lagi
Sehingga kini, banjir mulai surut kecuali di beberapa kawasan Seberang Perai Utara dan Seberang Perai Tengah yang mengalami tempias banjir dari Kedah apabila air yang melalui sungai-sungai melimpah keluar. – Roketkini.com
Kredit foto: MBPP

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena