Monday 16 April 2018

[Video Aku datang sekali lagi! Mat Sabu berceloteh] Hebat orang Teluk Intan & Pengarah Perhutanan Kelantan SAHKAN WUJUDNYA MESYUARAT.

Selasa, 17 April 2018

Foto Otai BERSIH.
Malam ini Teluk Intan bergema bersama Pemimpin Pakatan Harapan .... Hebat orang Teluk Intan....!!
Foto Otai BERSIH.

Foto Otai BERSIH.
Foto Otai BERSIH.

Foto Otai BERSIH.

HUSAM MUSA: PENGARAH PERHUTANAN KELANTAN SAHKAN WUJUDNYA MESYUARAT: POHON PENJELASAN LANJUT


PENGARAH PERHUTANAN KELANTAN SAHKAN WUJUDNYA MESYUARAT: POHON PENJELASAN LANJUT
Saya merujuk kepada kenyataan media daripada Pengarah Perhutanan Negeri Kelantan sebagai tindak balas Notis Bantahan Kelulusan Pembalakan sewaktu Kerajaan caretaker yang saya serahkan di Pejabat MB Kelantan pagi ini.
A. Kenyataan itu dengan sendirinya mengesahkan dakwaan saya bahawa wujudnya mesyuarat berkenaan pada hari ini.
B. Dakwaan tiada cadangan kelulusan dalam agenda mesyuarat pada pagi ini perlu diteliti lebih lanjut.

Jika Pengarah Perhutanan berani, saya mencadangkan beliau mendedahkan kertas agenda mesyuarat pada pagi ini yang disahkan benar oleh Dato Setiausaha Kerajaan dan Penasihat Undang-undang.
C. . Apa pun, saya menganggap Notis dan Kenyataan Media saya telah berjaya mencapai matlamatnya, jika benar tiada sebarang kelulusan baru dikeluarkan. Saya telah berjaya melaksanakan tanggung jawab saya sewajarnya
D. Saya percaya maklumat dari sumber saya adalah benar.
E. Saya juga memohon penjelasan beliau tentang lawatan bermain golf ke Selatan Thai baru-baru ini yang sedang viral di media sosial.
Foto-foto itu menunjukkan beliau bersama dengan taukeh balak yang terkenal di Kelantan.
Penjelasan itu perlu untuk mempastikan tiada pertindihan kepentingan serta integriti beliau terjaga.
Husam Musa
2.20pm
16 April 2018
Foto Husam Musa.
Foto Husam Musa.
Foto Husam Musa.
Foto Husam Musa.

Foto Husam Musa.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena