Tuesday 18 December 2018

[Video Umno tidak akan ambil alih Bersatu - Dr M] Presiden Amanah betul2 jumpa Presiden Turki! PRK Cameron Highlands pada 26 Jan.

Rabu, 19 Disember 2018
Foto Otai BERSIH.
Foto Otai BERSIH.
Foto Otai BERSIH.
Ini baru betul jumpa Presiden Turki, Recep Tayyip Erdogan, siap dengan bergambar.
Bulan lepas Presiden Pas kata dia jumpa Presiden Turki, siap tulis di FB beliau, pesanan dari Erdogan katanya. Tapi tak nampak, walau sekeping gambar yang presiden pas bertemu dengan presiden turki.
Hebat Presiden Amanah! Kini Semakin di kenali pemimpin dunia.

PRK Cameron Highlands pada 26 Jan

Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Cameron Highlands akan diadakan pada 26 Jan 2019.
Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Azhar Azizan Harun berkata hari penamaan calon diadakan pada 12 Jan, manakala hari mengundi awal pada 22 Jan.
"Tempoh berkempen yang ditetapkan adalah 14 hari, bermula pada hari penamaan calon sehingga pukul 11.59 malam 25 Jan 2019," katanya pada sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat urusan PRK Cameron Highlands, di Putrajaya hari ini.
Azhar berkata daftar pemilih yang akan digunakan untuk PRK tersebut adalah sehingga suku ketiga 2018 yang mengandungi 32,009 pemilih berdaftar terdiri daripada 31,750 pengundi biasa, pengundi awal (247), pengundi tidak hadir luar negara (12).
"Bagi PRK ini, SPR menyasarkan 70 peratus pengundi akan keluar mengundi," katanya.
- Bernama

3 comments:

Lone ranger pomen said...

Berasap mata org TU tgk gambar Abg Mat ni. Kalau ade Yg gatal pi post gambar ni Kat org tu la, silap 2 hancur dicincang cincang nya. 😁😁😁😁

PokAmid said...

Mamat presideng tu dah acap kali klentong... Dulu dia klentong konon Yusuf Qaradhawi marahkan abg Mat krn tubuhkan Amanah.

Bila dah acap kali klentong, tak kan klentong kali ni nak rasa bersalah pulok?

Syed Alwi Aljufri said...

Muka Abg Mat ada berseri-seri disambut dengan meriah bukan macam Lebai merapu.........!!

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena