Tuesday, 4 September 2018

[Video Azmin: Pilih pemimpin berkuasa, bukan penganggur & Wajah Terkini Bekas PM ke 5, Buat Orang Ramai Bimbang] Sekarang Anwar Ibrahim dan Rafizi Ramli dikira sebagai penganggur!

Selasa, 4 September 2018


Image may contain: 3 people

Sept 1998, 20 tahun berlalu... 
Pilih pemimpin yang berkuasa bukan penggangur... 
Sekarang Anwar Ibrahim dan Rafizi Ramli dikira sebagai penganggur sebab kedua-duanya tiada jawatan dalam kerajaan, hanya ada jawatan dalam parti. 
Anwar dipecat pada 2 September 1998 dan dipasung kali ketiga di Sungai Buloh pada 10 Februari 2015 namun bebas pada 16 Mei lalu tanpa sebarang jawatan dalam kerajaan. 
Malah hari ini pun setelah 20 tahun, Anwar masih menganggur walaupun Pakatan Harapan sudah menang di Putrajaya. 
Manakala Rafizi pula tidak mempertahankan Pandan pada PRU 14 tapi membantu Pakatan Harapan menang 42 daripada 44 kerusi parlimen yang membantu menumbangkan rejim Umno Barisan Nasional, juga tanpa sebarang jawatan dalam kerajaan. 
Apakah pemimpin itu dalam sengaja atau tidak menyindir Anwar walaupun sindiriannya jelas ditujukan kepada Rafizi semalam? 
Namun harus ingat mereka berdualah yang membantu pemimpin rakus angkuh bongkak sombong itu merampas Putrajaya sedang dalam masa sama dia sendiri bercumbu dengan musuh di Selangor! - f/bk
Tumpang sekole.

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena