Friday 7 December 2018

[Video Abang polis nak ke KL ke? Pembangkang nak JATUHKAN kerajaan sebelum PRU15] Saya akan turun jika Himpunan iCERD tuntut pulang DUIT CURI - Tamrin & Hu yooo! iCERD: Jamal Merah bawa 35K, UMNO bawa 500K, PAS bawah seluruh rakyat melayu Kelantan.

Sabtu, 8 Disember 2018

ICERD: Jamal Jamban Merah bawa 35K, UMNO bawa 500K. PAS bawah seluruh rakyat Kelantan - kira-kira 2 juta dan Terengganu lebih kurang 1.2 juta orang Melayu... - f/bk 
Image may contain: 1 person, text
Saya dan ramai lagi akan sama – sama turun padang jika sekiranya Perhimpunan itu diadakan bagi menuntut dari Najib dan keluarganya memulangkan semula duit rakyat yang disamun mereka melalui 1MDB. Begitu juga beratus juta ringgit lesap daripada Tabung Haji yang mana 7 juta orang Islam terutama makcik dan pakcik di kampung menabung di Lembaga itu bagi memudahkan mereka ke Mekah. 

Timbalan Presiden PAS, Tuan Ibrahim Tuan Man memaklumkan Perhimpunan itu akan diadakan bagi melakukan doa dan solat kesyukuran kerana Kerajaan tidak akan menandatangani ICERD. Hadi pula dengan alasan hendak mengajar Menteri – Menteri yang tidak menghormati Perdana Menteri. – Zahid dan beberapa ahli UMNO pula mahu memprotes ICERD. Dengan berbagai alasan diberikan mereka, ini semua membuktikan mereka ini bodoh sombong yang tak boleh diajar. 

Kan lebih bermakna jika mereka gunakan Perhimpunan ini menuntut Najib , Rosmah dan Jho Low memulangkan kembali harta rakyat yang mereka rompak dari senyap seribu bahasa dan berpeluk tubuh tidak bersuara. Yang akan berkumandang di udara ialah laungan ‘ Takbir’ dan ‘Hidup Najib’ bukannya ‘Najib, pulangkan duit kami’. - Tamrin Tun Ghaffar  
Tumpang sekole.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena