Friday 7 December 2018

[Video Gerakan Baju Merah Akan Buat Comeback Di Perhimpunan Bantah ICERD] Tengok kat baju tu BANTAH ICERD bukan SYUKUR...walaun2! Untuk apakah himpunan ini? Bolehkah Melayu jadi kuat dengan tiba-tiba dan agama Islam juga akan terus berdaulat?

Sabtu, 8 Disember 2018
Related image
Foto Otai BERSIH.
Tengok di baju tu bantah ICERD bukan syukur... 
Tumpang sekole.

Image may contain: drawing and text
Himpunan Lebai pandir, walaun dan macai saja... 
Saya melihat himpunan iCerd sangat diperlukan oleh Umno yang telah hilang kerajaan dan Pas pula yang terus kompunan untuk memerintah. Himpunan esok akan dijadikan titik mula untuk Pas dan Umno membina persepakatan yang komprehensif bagi menghadapi kerajaan PH. 


Dalam pada itu saya tidak nampak resional disebalik himpunan ini kalau ia berjaya. Untuk apakah? Apakah himpunan ini boleh mengubah status quo. Atau Melayu akan jadi kuat dengan tiba-tiba dan agama Islam juga akan terus berdaulat? Tidak semestinya himpunan ini memberi laluan kepada pelaksanaan Hudud di Malaysia. Parlimen tidak akan sedia meluluskan RUU 355 hasil kerana kesan perhimpunan iCerd. Himpunan-himpunan beralaskan agama diadakan sebelum ini tidak begitu mencapai maksud. - MSO 
Tumpang sekole.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena