Monday 3 December 2018

[Video 'Ubah' laporan 1MDB: Ambrin tiba untuk beri keterangan] Setelah Pas GAGAL mainkan isu ICERD, kini mereka merancang pula isu TABUNG HARAPAN! Balas dendam apa PAS?

Selasa, 4 Disember 2018
Tumpang sekole.
*Peringatan untuk semua penyokong PH.*
*Setelah Pas gagal mainkan macam2 isu, antaranya......*
*1.Gagal main isu HUDUD*
*2. Gagal main isu DAP.*
*3. Gagal main isu RUU355.*
*4. Gagal main isu LGBT*
*5. Gagal main isu ICERD.*
*Kini mereka merancang pula....isu TABUNG HARAPAN.*
*Kali ini...Pa$ memfitnah & UmnO akan menyokong fitnah yang dicipta Pa$ seperti benar2 berlaku.*
Sudah menjadi kewajipan macai pembangkang....sebelum tidur...mereka akan berfikir....esok nk fitnah apa pula kpd PH...kalau mereka sehari tak fitnah...hidup mereka bagaikan tidak lengkap.

Balas dendam apa PAS?

Ketua Penerangan Pusat PAS Nasrudin Hassan menyatakan harapan beliau supaya pendedahan skandal dana Lembaga Tabung Haji (Tabung Haji) tidak menjadi "satu lagi siri balas dendam" kerajaan terhadap BN.
Inilah sikap keprihatinan beliau terhadap Umno yang memerintah lebih 60 tahun dan meninggalkan hutang lebih RM1 trilion untuk ditanggung rakyat Malaysia.
Perlu diingat mereka yang membuat laporan polis adalah pegawai-pegawai baru yang mengambil alih pengurusan Tabung Haji.
Jika tiada laporan dibuat, merekalah yang akan dipersalahkan atas apa jua salah tadbir atau salah guna kuasa kemudian hari.
Untuk melindungi diri daripada tuduhan salah laku, selepas mengaudit kewangan Tabung Haji mengikut peraturan mereka mestilah membuat laporan apa jua kesalahan yang dikesan.
Ini juga prosedur yang diperlukan untuk laporan kepada SPRM jika diperlukan.
Ia adalah prosedur biasa, dan tidak timbul langsung isu balas dendam seperti yang dicadangkan oleh Nasrudin Hassan. Malah tidak timbul isu teori konspirasi yang dramatik.
RAJA BAHRIN SHAH ialah pemimpin Amanah, timbalan menteri di Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan, juga senator dari Terengganu
Tulisan ini tidak semestinya mencerminkan pendirian rasmi Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena