Saturday 20 July 2013

Video Khalid Samad Pulak Dah!! & Gambar Anwar Ibrahim Tersebar Lagi!!!

Sabtu, 20 Julai 2013
Kalimah Allah Khalid Samad bela Duta Vatican
Terlampau banyak babak 'cut' dan 'edit'
Duta Vatican
Adalah jelas video Antara Pos mengenai komen saya berhubung kes Duta Vatican mengandungi terlampau banyak babak 'cut' dan 'edit'. Ia bertujuan memutar-belit komen saya sepertimana yang terpampang jelas dari tajuk video itu sendiri. Saya tidak membela Duta Vatican dan tidak juga menyatakan bahawa ianya merupakan pendirian PAS Selangor. Di dalam temuramah tersebut, saya sekadar menjelaskan bahawa pendirian Duta tersebut adalah pendirian serta pendapat peribadi beliau yang tidak mungkin kita ubah.

Saya juga menyebut bahawa beliau tidak sepatutnya campur tangan kerana ini adalah urusan Negara kita dan sebagai tetamu maka adalah tidak wajar memberi sebarang komen terhadap isu tersebut. Namun saya turut menjelaskan bahawa ianya mungkin disebabkan wujudnya undang-undang yang berbeza dari satu negeri ke satu negeri yang lain dan ini boleh menyebabkan beliau keliru. Terakhirnya saya juga menyatakan bahawa beliau telahpun meminta maaf dan bagi saya ianya adalah memadai dan isu ini tidak perlu dipanjangkan lagi. Pada masa yang sama saya tidak sama sekali menyentuh pendirian majlis fatwa Kedah atau Kebangsaan sepertimana yang telah didakwa pihak tersebut.

Amat malang apabila dalam keadaan ketiadaan isu di dalam bulan Ramadhan yang mulia ini, 'mereka' begitu terdesak sehingga memutar-belit fakta. Cukuplah dengan adanya Utusan dan TV3, Malaysia sama sekali tidak memerlukan sebuah lagi saluran penyebar fitnah di dalam bentuk Antara Pos.

WaLlahu 'Alam
KHALID SAMAD
Gambar Anwar Ibrahim Tersebar Lagi!!.. Saksikan!
London boleh pergi, Bangkok dah macam rumah kedua, takkan belum terbuka hati untuk mengerjakan haji?"...Blog Umno
Apabila Najib dan Rosmah telah diberitakan pada sekitar November tahun lalu berangkat ke Mekah untuk menunaikan Umrah dan Haji maka gegak gempitalah isu ini dimainkan oleh pencacai-pencacai UMNO baik di Blog mahupun FaceBook.

Kononnya bagi mereka tindakan Najib dan Rosmah itu adalah bukti betapa luhur dan sucinya hati Najib sebagai seorang Pemimpin, kononnya lagi bagi mereka ini sebagai bukti bahawa disebalik berita-berita yang disampaikan oleh berbagai media alternative tentang keburukan dan salahlaku Najib, beliau masih berani ke Mekah.

Maka dengan itu mereka mula menyindir Ketua Pembangkang,Anwar Ibrahim, kononnya kata mereka Anwar Ibrahim tak pernah ke Mekah.

Antara tohmahan yang dilemparkan ialah: "Bilalah agaknya Anuar Ibrahim hendak menunaikan Rukun Islam Kelima itu ye? London boleh pergi, Bangkok dah macam rumah kedua, takkan belum terbuka hati untuk mengerjakan haji?"

Itulah.. bila mereka hanya berkiblatkan TV3 dan Utusan Malaysia sebagai bahan bacaan, bukan sahaja mereka malah ramai yang tidak tahu bahawa Anwar Ibrahim telah berangkat ke Kota Suci Makkah untuk menunaikan Umrah sebanyak dua kali.. sila baca di ( SINI )

Bagaimanapun tiada sebarang rakaman gambar yang dapat memuaskan hati macai-macai UMNO..

Aku pernah meminta rakaman gambar beliau di Mekah tapi Anwar kata dia tak ada gambar di Mekah tu untuk menyokong hujjah..

Tapi bagi kali yang ke tiga beliau ke Umrah ini.. (dah selesai jumaat lalu).. ada gambar membuktikannya..Posted by Anak Sungai Derhaka



Ka'ba : Mataf Expansion Project Simulation

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena