Monday 10 September 2018

[Video Dr M: Eksklusif: Melayu, Cina sama-sama pandai, tapi...] Politik sedang panas, ketika hubungan Tun dengan Istana Johor...TMJ perlu membuktikannya atau hentikan ISU INTIPAN!

Isnin, 10 September 2018

ISU INTIPAN..


Pihak Istana mempunyai saluran langsung dengan KDN dan JPM,  adalah wajar berhubung terus dan mendapat penjelasan. 

Jika individu dan pegawai tersebut memberi maklumat palsu wajar diambil tindakan. 

Pendedahan dibuat secara umum kepada rakyat hanya menimbulkan prejudice.

Sedangkan rakyat dihadkan kebebasan untuk mengemukakan pandangan balas. 

Banyak lagi isu rakyat kais pagi makan pagi yang belum selesai dan perlu diberi keutamaan.



Apabila kerajaan menafikan,  adalah perlu TMJ membuktikannya atau hentikan...

# Ketika politik sedang panas, ketika hubungan Tun dengan Istana Johor dikatakan tidak begitu molek, ketika lokman adam sedang mencari isu..  jangan ada yang sengaja mengambil kesempatan mengeluarkan bahan untuk memburukan kerajaan pilihan rakyat. 

Posted by 

Dakwa istana diintip: Polis siasat bukti jika ada


Tunku Mahkota Johor (TMJ) boleh memberikan bukti kepada pihak berkuasa ekoran dakwaan beliau kerajaan menggunakan peranti tertentu bagi mengintip istana atau rakyat Malaysia.
Timbalan Menteri Dalam Negeri, Datuk Mohd Azis Jamman menjelaskan kerajaan atau pemimpin parti dalam Pakatan Harapan (HARAPAN) tidak ada mengeluarkan arahan supaya pengintipan tersebut dijalankan.
Katanya jika Tunku Ismail Sultan Ibrahim memiiki maklumat mengenai kegiatan tersebut, beliau diharap dapat menyalurkannya kepada pihak yang berkenaan supaya boleh disiasat.
"Kerajaan menafikan dan jika benar Tunku Mahkota Johor ada maklumat perkara tersebut, kami minta beliau maklumkan kepada kami," katanya seperti dipetik Sinar Online.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena