Wednesday 4 September 2013

Budak 'Bodoh' (Rafizi) Sedia Belajar Darinya (Nazri Aziz) Melalui Debat Atau Forum - Tapi jangan belajar jadi kurang ajar macam dia Bro!

Rabu, 4 Sept 2013
Dituduh sebagai Budak BODOH.. Ini dari Rafizi kepada Nazri Aziz

Nazri semalam menyifatkan cadangan Rafizi agar menteri mengeluarkan belanja petrol untuk kenderaan rasmi mereka sebagai satu cadangan bodoh.

Katanya "Saya tak nak jawab soalan bodoh yang dia (Rafizi) utarakan. Dia memang bodoh budak ini. Dulu pun saya tak korup dia kata saya korup... sepenuhnya sila baca di ( SINI )

Hari ini Rafizi menjawab tuduhan Nazri Aziz itu melalui satu kenyataan media yang ringkas..

Katanya "Saya pasti beliau boleh mempamerkan kepintaran beliau kelak dengan tampil bersemuka dengan saya dan biarlah rakyat menghakimi betapa pintarnya beliau,".

Disamping itu Rafizi juga menyatakan kesediaannya untuk 'belajar' daripada kepintaran Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz..

Hmm.. belajar tu bagus Bro.. tapi jangan belajar jadi kurang ajar macam dia cukuplah..

Berikut adalah kenyataan media yang dimaksudkan..

Tuduhan Bodoh Oleh Nazri Aziz: Saya Sedia Belajar Darinya Melalui Debat Atau Forum 
omakkau.blogspot.com 
Saya tidak mengambil hati dengan kata-kata kasar yang dikeluarkan oleh Dato’ Seri Nazri Aziz yang mengatakan bahawa saya seorang budak yang bodoh seperti yang dilaporkan oleh laman-laman media.
Cadangan yang saya ajukan adalah ikhlas dan selari juga dengan kenyataan yang dibuat oleh rakan cabinet Dato’ Seri Nazri Aziz iaitu Saudara Khairy Jamaluddin, yang mengaku kononnya kementerian di bawahnya sedang menjalankan program penjimatan untuk mengurangkan belanja.
Salah satu cara termudah untuk menjimatkan perbelanjaan dana awam ialah dengan membatalkan keistimewaan belanja petrol yang ditanggung oleh rakyat yang kini dinikmati oleh menteri, timbalan menteri dan pegawai-pegawai kanan mereka. Ini akan mengajar mereka supaya lebih berhati-hati dalam merancang perjalanan dan program mereka.
Persoalan bahawa langkah ini perlu dilaksanakan dahulu di negeri-negeri Pakatan Rakyat tidaklah relevan kerana rakyat membayar cukai kepada Kerajaan Persekutuan, bukannya kerajaan negeri. Pun begitu, saya akan menulis secara rasmi kepada Menteri-menteri Besar Pakatan Rakyat agar mengemukakan langkah-langkah untuk mengurangkan belanja petrol yang ditanggung oleh rakyat dalam mereka menjalankan tugas mereka.
Mengambil kira kenyataan yang dibuat oleh Dato’ Seri Nazri Aziz semalam, saya sudi untuk berdebat atau bersemuka dengan beliau di dalam satu forum untuk belajar dari beliau apakah sebab-sebab kenapa Barisan Nasional bertindak membebankan rakyat dengan menaikkan harga minyak. Saya pasti beliau boleh mempamerkan kepintaran beliau kelak dengan tampil bersemuka dengan saya dan biarlah rakyat menghakimi betapa pintarnya beliau.
RAFIZI RAMLI
Pengarah Strategi
4 SEPTEMBER 2013

Kalau berani sahutlah cabaran Rafizi itu wahai Nazri.. tapi berani ke dia?

Baca juga bagaimana seorang penyokong UMNO merasakan dirinya tiba-tiba bodoh selepas Pilihanraya di ( SINI )
Posted by Anak Sungai Derhaka at Wednesday, September 04, 2013


FB Revolusi Anak Muda Malaysia [ R.A.M.M ] 
Otai Reformasi II

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena