Friday 27 September 2013

Minyak Naik Lagi Malam Ini! RON95 10 sen & RON97 15 sen , Ahmad Maslan Pulak Nafi Turun 10 sen?

Jumaat, 27 September 2013
Kenaikan RON95 10 sen & RON97 15 sen
Photo: Ini semua ketentuan....
Fb Kami Benci Harga Minyak Naik

27 Sept -- INFO TIDAK RASMI | Kabinet Kerajaan Malaysia telah meluluskan lagi kenaikan RON95 10 sen & RON97 15 sen. Pada jam 4.00 ptg tadi, mesyuarat peringkat Kementerian KPDNHEP telah membuat penyelarasan untuk pengumuman lewat malam ini. - FB

_  Nampaknya stesyen pump minyak kini jadi mula jadi sasaran rakyat dan UMNO BN akan meraikan acara di-maki hamun rakyat malam ini.....hahaha....

kita tunggu laporan rasmi...sebelum maki,hamun dan hamput pemimpin UMNO yang menyusahkan rakyat.... Apapun, bersiaplah....hahaha.....
Dicatat oleh Orang ni /Posted by Mohd. Kamal bin Abdullah at 3:57 AM
Malaysians Must Know the TRUTH

Ahmad Maslan nafi minyak turun 10 sen...
Entah kenapa Mat Maslan nafi ada penurunan RON95 pada malam ini. Ketika orang ramai bercerita tentang RON95 akan naik lagi, Mat Maslan nafi RON95 turun 10 sen.

Adakah Mat Maslan mendengar khabar angin tentang penurunan harga RON95 lalu dia membuat tweet menafikannya. Kenapa dia tak nafi RON95 akan naik? Atau mungkin betul ia akan dinaikkan dan tak berani menafikannya.

Semalam berita tentang orang ramai yang menjangkakan RON95 akan naik lagi dalam masa terdekat kerana kerajaan nak kurangkan subsidi. 

Langkah ini juga membantu usaha mengurangkan penyeludupan petrol ke negara-negara jiran, kata Presiden Persatuan Pengedar Petroleum (PDAM), Datuk Hashim Othman.

Juga siapa yang buat cerita kepada Mat Maslan, RON95 diturunkan?

Ekele/Posted by Jeebond BLM at 6:44 pm
Photo: Level menteri Malaysia. 

Sedih mak nyah, sedih!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena