Friday 27 September 2013

Jantan Glamour...Dikejar BINTANG...Untung kau Bro!... BATMAN pun Tunduk jer bila kena 'sound'!

Sabtu, 28 September 2013
Tunduk jer bila kena 'sound'
Bat man pun tau hormat orang tua... kihkihkih. Tunduk jer bila kena 'sound'

Syarikat keselamatan tetap saman isteri Mat Yo

Glamor sekarang beb.... Itulah rezeki orang. Walau pun bukan rezeki berbentuk kewangan dan harta benda namun pelbagai rezeki datang bergolek kepada Encik Azman yang diherdik isteri seorang pemain bola sepak popular tanah air.

Rezekinya yang pertama adalah dikunjungi ahli parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Binti Anwar semalam. Kunjungan tersebut dirakan dan gambarnya diedarkan di internet tetapi gua cari semula tak jumpa dah... Selepas itu beliau dikunjung seorang pemain bolasepak sensasi negara yang kini bermain untuk pasukan tentera, Hairudin Omar bersama-sama sebahagian pemain ATM. (update 11.57 pm gambar En Azman bersama YB Nurul Izzah dah dapat... ada kat bawah tuuu)

Dan terkini beliau diberi peluang bergambar di dalam sebuah kereta sport canggih milik seorang pemuda melayu yang turut mengabadikan gambar bersama beliau. Sebuah blog mendakwa pemuda tersebut adalah seorang ushawan yang menghadiahkan kereta tersebut kepada Bro Azman. Tetapi gua sangsi dengan maklumat tersbut.

Itu pun rezeki juga.. Orang lain termasuk gua tak pernah rasa naik kereta secanggih itu... jeles la pulak... wakaka.. Sabar pokcik ya! Ada rezeki menang saman nanti merasa la pegang duit banyak ... In Shaa Allah..

Pergh bangga beb... YB paling jelita datang beri sokongan.. 

Sapa lawa... 
Awek yang sebelah pakcik atau bini orang yang tendang pakcik?

Selalunya bintang sukan dikejar peminat tetapi dalam kes Pakcik, Hai O sudi datang lawat pakcik

Team ATM.. sokongan padu untuk pakcik. Cukup sifat.. orang putih ada, orang hitam ada orang sawo mateng pun ada... wakaka
Posted by GeloraHatiMuda at 8:30 AM/Gendang Perang

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena