Tuesday 17 September 2013

Bapa Najib PM ke-2 seorang tentera Jepun..?? Puak UMNO sendiri kata komunis itu pengganas dan askar Jepun itu zalim!

Selasa, 17 September 2013
Puak UMNO sendiri kata komunis itu penganas dan askar Jepun itu zalim! 
"TUN ABDUL RAZAK (BERCERMIN MATA) KETIKA MEMASUKI LATIHAN TENTERA JEPUN" 
(GAMBAR MUZIUM NEGARA)
(mukasurat 327, Biography of Tan Sri Samad Idris)

Puak UMNO sendiri kata komunis itu penganas dan askar Jepun itu zalim di-era penjajah di tanah melayu....tapi apa cerita pula dengan gambar diatas..???

Ini mungkin salahsatu fakta sejarah benar yang disembunyikan rapat-rapat oleh UMNO dari pengetahuan rakyat.

Bukan nak sentuh atau menghukum hal orang yang dah tiada,  seperti perangai yang Najib zalim terhadap mendiang Chin Peng,tapi sekadar renungan...sikap dan tingkalaku para pemimpin UMNO sejak dahulu lagi ibarat lalang dalam pendirian,nama saja pejuang melayu yang berugama Islam_di zaman penaklukan Jepun masuk askar Jepun,di-zaman penjajahan British , masuk tentera british dan agaknya kalau dijajah Yahudi pun akan join juga kot...hahaha...
Dicatat oleh Orang ni di 7:23 PG

 Abdul Razak Bin Hussien Pernah Bersekongkol Dengan Tentera Jepun ?
Apa logiknya, di mana relevannya;
 Abdul Razak Hussien disemadikan di Makam Pahlawan?
"TUN ABDUL RAZAK (BERCERMIN MATA) KETIKA MEMASUKI LATIHAN TENTERA JEPUN (GAMBAR MUZIUM NEGARA)" - (mukasurat 327, Biography of Tan Sri Samad Idris)
[sumber]- Tercatat dalam lipatan sejarah, Jepun pernah menyerang Malaya dan menjajah Tanah Melayu. Sejarah juga membukti, tempoh penjajahan Jepun, ramai rakyat Malaya ketika itu hidup dalam kepayahan akibat penindasan pentadbiran Jepun. Justeru, dicatatsejarahkan sesiapa yang bersekongkol dengan pentadbiran Jepun semasa pemerintahannya di Tanah Melayu ketika itu sebagai pengkhianat kepada agama, bangsa dan negara.

Gambar di atas yang tersimpan di muzium negara membuktikan betapa pengkhianatan nyata oleh bapa Datuk Seri Najib Razak terhadap Tanah Melayu kerna penglibatannya secara langsung dalam latihan ketenteraan Jepun.

Ketika rakyat Tanah Melayu susah dan menderita akibat penaklukkan Jepun dan disaat rakyat marhean dan para komunis berjuang menggadai nyawa untuk membebaskan Tanah Melayu daripada penjajahan tentera Jepun, pemuda bernama Abdul Razak bin Hussien, bapa kepada Najib bin Razak, dengan bangganya bersekongkol dengan tentera Jepun mengkhianati hasrat rakyat untuk memerdekakan Tanah Melayu.

Sedarlah wahai anak bangsa Malaysia tercinta, jasad Abdul Razak bin Hussien yang telah disemadikan di Makam Pahlawan bersebelahan Masjid Negara sebenarnya seorang yang pernah menjadi pengkhianat negara lantaran persekongkolannya dalam latihan tentera Jepun sewaktu Jepun menjajah Tanah Melayu.
Makam Pahlawan
Image of Makam Pahlawan with the Masjid Negara in the background

Demi masa depan Agama, bangsa dan negara
(Tun Abdul Razak when he is receiving japan military training during World War 2) 
The Hidden Truth: When Chin Ping and the rakyat miskin is busy fighting the Japanese during World War 2, (WW2) to protect our Tanah Melayu, our former Prime Minister Tun Abdul Razak is receiving his special training with the Japanese ARMY !!! As Malaysian is our duty to share the true historical fact out !!. 

"TUN ABDUL RAZAK (BERCERMIN MATA) KETIKA MEMASUKI LATIHAN TENTERA JEPUN (GAMBAR MUZIUM NEGARA)" - (mukasurat 327, Biography of Tan Sri Samad Idris)

Kalau Chin Ping yang berjuang menentang Jepun untuk membebaskan negara daripada penjajahan dianggap sebagai pengkhainat, apakah gilanya sejarah negara bila menganggap Abdul Razak Hussein yang jelas bersama tentera penjajah sebagai pahlawan?

Sekiranya abu mayat mendiang Chin Ping dilarang dibawa masuk ke negara ini, maka, apa logiknya dan di mana relevannya jenazah Abdul Razak Hussien disemadikan di Makam Pahlawan?
Lord Luis memberikan medal star Burma pada tahun 1946 di singapura 
kerana jasa Chin Peng menyekat kemaraan Jepun di Tanah Melayu dari tahun 1941-1945
Posted by IdaMan Blog
 Makam Allahyarham Tun Abdul Razak di Makam Pahlawan, Masjid Negara


GAMBAR-GAMBAR KEMARAAN TENTERA

JEPUN DI TANAH MELAYU


Tentera Jepun menggunakan basikal untuk masuk ke Tanah Melayu 

Tentera Jepun 
Tentera Jepun juga menggunakan pengangkutan laut untuk buat serangan

Kekalahan Tentera Jepun akibat Ledakan Bom Atom di Nagasaki & Hiroshima

Keadaan ketika kemaraan Jepun

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena