Friday 27 September 2013

Bro Azman Semakin galmour...memandu kereta RM400K!..& Bini Mat Yo maki Pak Guard, komen Dr Asri

Sabtu, 28 September 2013
Bini Mat Yo maki Pak Guard, komen Dr Asri
ko ingat kete cooper ko tu cangih? mai la tengok kete yang aku naik ni... wakaka. cooper ko tu boleh beli tiga la.... sebijik kete ni sama dengan 4 bijik kete ko, ko tau tak??? Begitulah agaknya kata hati Bro Azman... 
 Posted by GeloraHatiMuda
Adakah ini juga ego orang berduit?
Insiden Shahrul Aishah, bini Mat Yo atau Nor Shahrul Idlan Talaha maki seorang pengawal keselamatan di Subang Skypark, Lapangan Terbang Sultan Abdul Aziz Shah (LTSAAS) menjadi topik hangat pengguna internet. Setakat ini belum reda.

Ramai yang mengutuk Shahrul Aishah sehingga ada yang mengambil insiatif membuka akaun Facebook “Kami Benci Bini Mat Yo” sebagai bantahan atas perbuatan melampau perempuan tersebut. Page tersebut sehingga kini mendapat 58 558 like.

Dr Asri Zainul Abidin tidak terkecuali memberi komen di FB. Berikut komen beliau…
..saya simpati dengan pak cik guard di Airport Subang yang dimaki dan ditendang oleh seorang perempuan yang semua tahu tentangnya..saya kerap juga bertemu dengan pak cik tersebut di Airport Subang..saya tidak kenal nama pak cik tersebut tapi sekadar yang saya perasan, dia sangat menghormati, bertegur sapa serta bercakap dengan baik..memudahkan urusan saya dan sahabat yang mengiringi saya..itu sekadar pengalaman saya dengannya..Allah lebih mengetahui keadaan setiap insan..moga Allah rahmati dia dan berikan keadaan yang lebih baik..

Ada laporan menyebut isteri Mat Yo akan mengambil tindakan saman terhadap pengawal tersebut. Kenapa agaknya? Adakah dia ingin menambah lagi kemarahan orang ramai terhadapnya yang sepatutnya diselesaikan dengan cara lebih baik. Aadakah ini juga ego orang berduit?
EkELEH.COM

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena