Friday 20 September 2013

Kesian!!! Anak lelaki Kong, kena kencing BN!

Jumaat, 20 September 2013
Zalim...“Palanivel kata jika tidak mengundi BN, perkhidmatan kerajaan termasuk perkhidmatan perubatan tidak akan disediakan,"
ORANG ASLI BUAT SAKIT KEPALA NAJIB - tenterasemutgerup.blogspot.com 

Pengundi kena kencing dengan BN.. Janji RM100 tapi bila bayar cuma RM20..

Orang Asal dakwa dibayar untuk undi BN

SUBANG JAYA: Seorang saksi dari masyarakat Orang Asal yang tampil memberi keterangan kepada Tribunal Rakyat semalam mendakwa beliau antara yang dibayar untuk mengundi BN pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) lalu.

Norman anak lelaki Kong, dari Kuala Lipis, Pahang mendakwa, beliau dijanjikan bayaran RM100 supaya mengundi BN namun hanya dibayar RM20 dan bakinya tidak dibayar hingga hari ini.

Katanya, BN banyak menabur janji kepada Orang Asal pada PRU13 lalu, namun episod yang belaku padanya itu disifatkan sebagai satu lagi janji BN yang tidak ditepati.
“Palanivel tiba dengan helikopter dan berjanji untuk membina jalan kita jika kita mengundi BN.

“Palanivel kata jika tidak mengundi BN, perkhidmatan kerajaan termasuk perkhidmatan perubatan tidak akan disediakan," katanya seperti dilaporkan Selangorku.

Norman juga menjelaskan penduduk juga diberitahu bahawa jika mengundi BN, mereka akan terima BR1M sebanyak RM1,200 bukan lagi RM500.
Posted by Kedah Lanie at 2:30 PM

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena