Tuesday 5 June 2018

[Video MOF Mahu Najib Razak Jelaskan Transaksi Projek RM9.4 Bilion SSER] SEKALI LAGI MoF memdedahkan Skandal Najib dalam dua projek kerajaan bernilai RM9.41 bilion!

Selasa, 5 Jun 2018

MOF Mahu Najib Razak Jelaskan Transaksi Projek RM9.4 Bilion SSER


Foto Suara Rakyat.

#BreakingNews.. SEKALI LAGI Kementerian Kewangan (MoF) dedah penyelewengan dalam dua projek kerajaan bernilai RM9.41 bilion semasa pemerintahan Najib & BN dan kontrak2 tersebut juga telah ditandatangani oleh Tan Sri Irwan Serigar (bekas Ketua Setiausaha Perbendaharaan).

KINI.. MoF telah mendedahkan satu lagi skandal terbaru Najib bhw Jho Low sendiri mempunyai kaitan langsung dengan salah satu syarikat 1MDB dengan menerima bayaran 88% walaupun kerja baru capai 13%..

BUKANKAH sebelum ini Arul Kanda dan Ketua Polis Negara telah menafikan bhw Jho Low tiada kaitan dengan 1MDB.

ADAKAH Arul Kanda dan Ketua Polis Negara telah menipu dgn keterangan yang salah ??!

Kami seluruh rakyat Malaysia berharap agar kedua2 mereka ini disiasat berikutan kenyataan mereka bercanggah dgn pendedahan MoF hari ini.

Image may contain: text

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena