Wednesday 5 September 2018

[Video KP Imigresen Ketuai Ops Mega 3.0 Setelah Tamat Program 3+1] MEIO bertanggung jawab bawa masuk wang tunai USD12 juta secara `rahsia’ ke Malaysia? Bekas Adun PAS dibebaskan DENGAN IKAT JAMIN.

Khamis, 6 September 2018


Foto Suara Rakyat.

TAHUKAH ANDA..
Bekas Ketua Operasi Imigresen KLIA, Datuk Shahul Hamid Abdul Rahim, mengakui membawa masuk wang dari luar negara melalui pesawat peribadi oleh kenamaan atau individu ada kaitan dengan mereka sudah menjadi perkara biasa.

Aktiviti ini sudah lama dan diketahui pelbagai pihak termasuk agensi penguatkuasaan, namun tidak berjaya dibendung.

Ia susulan siasatan terbaru Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang mendapati agensi dikenali Organisasi Perisikan Luar Malaysia (MEIO) disyaki antara yang bertanggung jawab membawa masuk wang tunai secara `rahsia’ ke Malaysia.

Hasil siasatan juga tidak menolak kemungkinan ada dalam kalangan pegawai MEIO dipercayai dihantar ke sebuah negara dipercayai di Asia Barat untuk mengambil dan membawa masuk wang dari dana terbabit pada April lalu. - BERITA HARIAN

Foto Suara Rakyat.

BENARKAH.. Bekas Adun PAS Seri Serdang, Hajjah Noor Hanim Ismail yg ditahan oleh SPRM baru2 ini berkaitan siasatan kes salah guna kuasa berjumlah RM50,000 telah dibebaskan sepenuhnya dari sebarang tuduhan salah guna kuasa DAN DIDAPATI TIDAK BERSALAH?
TIDAK BENAR.. Bekas Adun PAS tersebut bukan dibebaskan sepenuhnya kerana beliau dibebaskan DENGAN IKAT JAMIN OLEH SPRM RM10,000 dengan seorang penjamin.
INI BERMAKNA beliau perlu memastikan kehadirannya ke mahkamah utk perbicaraan mengikut tarikh ditetapkan sehingga kes selesai dibicarakan.
TETAPI geng2 walaun & walauntit meroyan gembira sakan kononnya bekas Adun PAS tersebut didapati tidak bersalah DENGAN MENGUBAH TAJUK BERITA PORTAL SINAR HARIAN..
HAR.. HAR.. HAR..

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena