Wednesday 19 September 2018

[Video Lepas Tok Pa Dan Anifah Aman, Hishamuddin Pula Keluar Umno?] Sangat malang akibat "TAK DENGAR NASIHAT"! Mana kawan² sahabat dan saudara?

Khamis, 20 September 2018

Image result for Datuk Seri Anifah Aman dan Datuk Seri Mustapa Mohamed

PERKARA KECIK "TAK DENGAR NASIHAT" TAPI KESANNYA BESAR...

Apa yang berlaku kepada Najib dan Rosmah sekarang sejak umno kalah pru14 seperti dilaporkan media sosial adalah sangat malang sedih dan simpati sebagai seorang rakyat dan muslim. 

Walaupun ia hanya masih sekadar pertuduhan dan mahkamah belum membuat apa² keputusan tetapi tumpuan media kepada mereka sangat membebankan lebih² lagi kena turun naik mahkamah dan pejabat SPRM,  sudah tidak ada secebis kuasa untuk berkata NO. 

Berada di puncak kuasa dengan segala keistimewaan dan layanan penuh kini berada di bawah dan selfservice. Dari seorang anak bangsawan,  lahir dengan sudu emas kini berhadapan dengan satu suasana asing dan hina. 

Mana kawan² sahabat dan saudara.  Mujurlah lokman adam masih ada dalam saki baki perjuangannya walaupun penyokong tetap 50 orang. 

Semua ini tidak berbaloi sekadar ignore nasihat. Bermula dengan nasihat Tun dan beberapa orang lain termasuk keluarga sendiri. Najib sendiri tahu samada nasihat itu betul atau fitnah... 

Kalau itu sekadar fitnah,  persepsi atau konspirasi ia tidak mampu semudarat sekarang. 

Hari ini politik bergolak lagi,  akan ada yang ignore  nasihat dan overdo,  

Mereka yang berada di jalan yang salah,  di penghujungnya akan kalah terhukum juga. 

Sesal dahulu pendapatan.. 

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena