Wednesday 19 September 2018

[Video Najib tiba di JSJK di Menara 238] Jauh beza kamu (anak Najib) dengan Nurul Izzah! Baru satu malam kamu dah risau? 'Cintaku Klepek-kelepek Sama dia' & Siasatan RM 2.6 b: Najib dibawa ke pejabat CCID

Khamis, 20 September 2018

Foto Otai BERSIH.
Jauh beza kamu dengan Nurul Izzah...
baru satu malam kamu dah risau...

Bayangkan 11 tahun ayah Nurul Izzah , DSAI bermalam sendirian di penjara dan bayangkan pula bagaimana perasaan Nurul Izzah ketika itu..

satu malam je baru..😊

https://m.malaysiakini.com/news/443796

Foto Suara Rakyat.
Bila gah di persada kuasa, bongkak sombong memang tak boleh dipisahkan dalam UMNO..

INGAT !!!.. "Saya yakin dan penuh percaya bahawa UMNO akan terus hidup memimpin bukan sekadar 30 tahun mendatang, malah bagi tempoh 1,000 tahun lagi!" tegas Datuk Seri Najib Tun Razak. -7/12/2017.

Krikk.. Krikk.. Krikk..

Siasatan RM 2.6 b: Najib dibawa ke pejabat CCID

Bekas perdana menteri Datuk Seri Najib Razak dibawa ke ibu pejabat Jabatan Siasatan Jenayah Komersial (CCID) sekitar jam 9.20 pagi tadi bagi membantu siasatan terhadap dakwaan RM2.6 bilion masuk ke akaun bank peribadinya.
Memakai kot hitam dan berbaju kemeja biru muda, Najib diiringi pegawai polis dan SPRM masuk ke ibu pejabat jabatan itu di Menara 238 di Jalan Tun Razak.
Beliau diambil daripada ibu pejabat SPRM di Putrajaya selepas disoal siasat lanjut mengenai tuduhan salah guna kuasa ketika menjadi perdana menteri.
Semalam, SPRM menangkap Najib dan hari ini beliau dijangka menghadapi beberapa pertuduhan di bawah Seksyen 23 (10) Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia 2009 membabitkan wang RM2.6 bilion di dalam akaun peribadinya.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena