Tuesday 3 September 2013

Dr Mohd Asri - gambar lawak! & Minyak naik pemimpin Umno pulak buat lawak bodo...

Selasa, 3 Sept 2013
Minyak naik pemimpin Umno buat lawak bodo

Najib kata sebagai ganti kepada kenaikan harga minyak dua kupang seliter kerajaan akan tambah pemberian duit Brim dalam bajet 2014..woiit! Ingat duit Brim tu semua orang dapat, ingat bagi tiap-tiap bulan ka..Najib juga kata kenaikan harga minyak juga adalah rasional dengan nilai subsidi yang diberikan kerajaan..haha..mulut manis macam tapai bila telan jadi racun..ambik!

Najib juga kata pembangkang akan politikkan kenaikan harga minyak..sebelom kita politikkan Najib awai-awai lagi politikkan harga minyak dengan menipu dan berbohong kata tidak ada kenaikan harga minyak selepas pru 13!..dajey...Kalau tak mohong dan kaki putarbelit bukan Umno namanya..terlupa la pulak kata parti syaiton tu kaki menipu..Melayu mudah lupa..
Ni pon lagi satu contoh cakap bodo sebagai ahli parlimen yang bangang.Tu pon terhegeh-hegeh puak kita nak tebiang dengan pemimpin Umno yang memang otak macam haramjadah.Hina orang kampung yang mereka anggap hanya macai untuk sokong BN dalam pilihanraya


Apa pulak kata golongan akademik dan agama isu kenaikan harga minyak
Lepas ni harga tol di lebuhraya pulak akan naik.Ni semua hadiah hariraya dan hari Merdeka kepada semua rakyat Malaysia yang tak buat apa-apa berpeluk tubuh dengan sikap kerajaan syaiton yang rakus hisap darah rakyat.

Jika di negara Indonesia,Mexico ka,Brazil ka depa tau ja harga minyak naik walaupon dua sen dah pakat keluaq ke jalanraya dah demo menentang kenaikan harga petroleum..kita?
Posted by MISAIMERAH at 8:20 PG
Melapaui Keselamatan Jalan Raya 18 SX!
bikersparamount.blogspot.com

unikabadi.blogspot.com


unikabadi.blogspot.com

unikabadi.blogspot.com

gilamotor.com

abahkhalisha.my

Lembu Naik Motor! 
pokpa.blogspot.com
Tanah Tumpah Darahku!
kosmo.com.my

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena