Friday 25 August 2017

[Video Jentera P'raya PAS Ramai Dah Sertai AMANAH, "Kami dah pindah kpd Amanah. Mati keringgg la kamu."] Menumbangkan UmnoBN penting untuk Malaysia.

Sabtu, 26 Ogos 2017


Related image

Menumbangkan UMNO BN penting untuk Malaysia

Presiden Parti Amanah Negara (AMANAH) Tn Haji Mohamad Sabu berpendapat menjatuhkan Kerajaan Barisan Nasional adalah satu keperluan yang perlu dilaksanakan dengan segera.

Mohamad Sabu ketika ditanya adakah mengalah Barisan Nasional menjadi matlamat akhir Pakatan pembangkang. Beliau mengatakan itu bukan matlamat akhir, ia hanyalah satu langkah sahaja untuk meneruskan langkah yang seterusnya iaitu melaksanakan pentadbiran yang adil dan telus.

“Mengalahkan Barisan Nasional bukan matlamat akhir, ia hanya perjalanan untuk mendaulatkan keadilan”

“Apabila kita (pembangkang) mengambil alih Kerajaan, sekali berlaku perubahan iaitu Kerajaan yang baru berlaku penyelewengan rakyat akan mudah menghumban semula mereka” Kata Mohamad Sabu.

Mohamad Sabu ketika ini berucap di dalam forum “Mahathir: Agen Perubahan atau Agen Pemusnah” bersama-sama dengan Aktivis Rakyat Hishamudin Rasi dan Ahli Parlimen Sungai Siput Dr Jeyakumar.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena