Sunday 27 August 2017

[Video Kita Berjuang Untuk Anak Cucu Masa Depan Bukan Untuk Pangkat atau Ganjaran] Amanah terus berjuang utk rakyat meskipun dicaci, dimaki, dan dilabel pelbagai label buruk & AKHIRNYA.. Tukang DEDAH skandal 1MDB dipenjara!

Ahad, 27 ogos 2017

Foto Parti Amanah Negara.

Foto Suara Rakyat.
MEREKA KATA..
IGP Khalid.. "TAK TANGKAP Jho Low.."
TPM Zahid.. "polis akan panggil Jho Low JIKA PERLU.."

AKHIRNYA..
Tukang DEDAH skandal 1MDB dipenjara..

Sekali lagi.. AMENO dan Najib menjahanamkan imej Malaysia di mata dunia... dirakam di London (bangunan Thomson Reuters, Canary Whaft)... Kes Rafizi mendapat litupan seluruh dunia mengenai Rafizi dihukum penjara berikutan dedah audit skandal #1MDB.

Satu hari nanti.. individu ni bakal jadi Perdana Menteri Malaysia... Insya Allah semoga beliau tabah menghadapi cabaran mendatang..

Foto Suara Rakyat.
Tidak pernah tercatat dlm sejarah Perdana Menteri Malaysia yg telah 'mengharumkan' nama negara di pelusuk dunia dgn terpalit Skandal Kewangan Terbesar Dalam Sejarah Dunia..

HANYA NAJIB SAJA YANG BERJAYA MAMPU MELAKUKANNYA !!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena