Thursday 17 August 2017

[Video PAS? Mahu Autonomi Atau Jadi King Maker?] Program MAKAN BERSILA & Bersimpuh! YDP Pas Permatang Pauh makan bersila bersama Najib.

Khamis, 17 Ogos 2017

Foto Suara Rakyat.
Untuk masuk dalam Malaysia Book of Records, perlu berdasarkan kepada indikator, jadi program MAKAN BERSILA BERSAMA PM memerlukan penglibatan ramai manusia.. AKHIRNYA PELAJAR-PELAJAR (Tahun 4, 5 & 6) DAN PENJAWAT AWAM DIKERAHKAN KE PROGRAM TERSEBUT !!

TAHUKAH ANDA.. Dalam laporan Bernama dianggarkan sejumlah 21,380 orang menyertai acara kenduri tersebut.

BERAPA PULUH/ RATUS RIBU RINGGIT duit rakyat diperhabiskan bazir utk capai catatan pada Malaysia Book of Records itu ??!

KENAPA Najib kerap sgt duduk bersimpuh yg dipelopori oleh kaum wanita ??!


YDP Pas Permatang Pauh makan bersila bersama Najib

Yang Dipertua PAS Permatang Pauh Omar Hassan hadir sama meraikan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dalam program makan bersila sempena Majlis Kenduri Pemimpin Bersama Rakyat di Politeknik Seberang Perai, tengahari tadi.
Omar dirakam duduk bersila bersama Najib dan para pemimpin Umno dalam majlis tersebut sebelum juadah dihidangkan.
Najib dalam lawatan kerja sehari ke Pulau Pinang hari ini.
Beliau tiba di Pangkalan Udara TUDM Butterworth pagi tadi disambut Pengerusi Barisan Nasional negeri, Teng Chang Yeow dan Pengerusi Badan Perhubungan Umno negeri, Datuk Seri Zainal Abidin Osman.
Atur cara perdana menteri dimulakan dengan menghadiri mesyuarat bersama kepimpinan Barisan Nasional dan Umno negeri di sebuah hotel di Seberang Jaya.
Selepas itu, beliau menyertai ribuan hadirin dalam Majlis Kenduri Pemimpin Bersama Rakyat di Politeknik Seberang Perai.
Pada sebelah petang, Najib akan menyempurnakan Majlis Pelancaran Rangka Tindakan 2.0 Wilayah Ekonomi Koridor Utara di Relau sebelum mengakhiri lawatannya dengan melawat Projek Perumahan Kos Sederhana di Sungai Nibong.



  • duit dah berkepok, apa 120, tandinglah semu kerusi yg ada 220 terus..kan tuangpresideng dah dapat alamat yg semua rakyat akan pangkah pan malaysian islamic party..



      • Avatar



        Yg mustahak tolak umno dan PAS dlm pru yg akan datang. Kita yakin ahli pas diperingkat bawahan yg turut menderita akibat dari kemelut ekonomi sekarang ini, pasti sedar, siapakah yg harus mereka pilih untuk menyelamatkan negara dari terus dirompak oleh umno/BN dan parti yg bersekongkol dengannya. (Asalkan bukan UMNO/PAS)

      0 comments:

      Post a Comment

      Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
      SILA LAYARI
      Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
      PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

      Popular Posts

      © 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

      Designed by ScreenWritersArena