Monday 3 July 2017

[Video JPJ Perak buka tender 'AKU'...AKU BOSS (8055)] Toooorbaik Mat Sabu!

Selasa, 4 Julai 2017

Image result for Foto AKU BOSS

Image result for Foto AKU BOSS

Image result for Foto AKU BOSS

Related image

Fenomena membezakan tetamu antara RAKYAT dan VIP diprogram PH patutlah dihentikan..!

Fenomena meraikan tetamu VIP dengan membezakan pangkat rasanya sudah patut dihentikan dalam PH... dimusim2 open house nie ramai rakyat yang akan memandang dan mmebandingkan dengan kelaku yg lama...
Jangan masa pru sahaja VIP nie datang nak bersama rakyat... nak sembang dengan rakyat... tapi bila dah ada jawatan mulalah pakat lupa...
Jadi kalau hgpa nak dengaq teguran nie silakanlah...

KDL.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena