Saturday 5 August 2017

[Video Najib GAGAL BAYAR HUTANG IPIC, Siapa yang akan tanggung?] 'Tak bijak main poker bogel dengan Dr M'.

Ahad, 6 Ogos 2017

Image may contain: 1 person, text
Izinkanlah.. beliau sudah tiada kuasa, yang ada hanya akal yg cerdas utk anak muda gunakan. Jangan beri Najib peluang walaupun berkali dah minta peluang. Jika Najib betul2 mahu berubah dah lama dia letak jawatan..

'Tak bijak main poker bogel dengan Dr M'


Menggali semua keburukan bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad bukan merupakan strategi yang bijak, kata seorang pemimpin Umno Johor.
Menyamakannya dengan permainan strip poker (bermain terup untuk menanggalkan pakaian pihak lawan), Tengku Putra Haron Aminurrashid berkata setiap kali seseorang berkata mengenai Mahathir, bekas perdana menteri itu akan membalas dengan sesuatu yang lebih buruk.
"Dalam permainan poker, tidak bijak bermain dengan orang yang mempunyai modal dan wang tanpa had. Sepanjang 22 tahun menerajui negara, seseorang itu pasti akan mengumpulkan cip poker yang cukup untuk bermain poker seumur hidup.
"Daripada setiap 'pukulan' yang bekas perdana menteri itu terima daripada mereka yang pernah berkhidmat di bawah pentadbirannya, kita akan lihat serangan balas yang setara, walaupun tidak besar," tulis Tengku Putra Haron di blognya hari ini.
ADUN Kempas itu dipercayai merujuk tindakan sesetengah pihak dalam Umno yang dikatakan menyerang Mahathir secara keterlaluan.
Hujung minggu lalu, Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi mempersoalkan keturunan bekas presiden Umno itu dengan mendakwa Mahathir mempergunakan orang Melayu selama 22 tahun pentadbirannya.
Zahid ketika berucap di mesyuarat bahagian Umno Kelana Jaya, turut menunjukkan salinan kad pengenalan Mahathir yang tertera nama asalnya Mahathir A/l Iskandar Kutty.
malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena