Friday 22 March 2019

[Video Kereta rasmi mufti Perlis dibakar & Scuffle breaks out between Najib's supporters and students] Hari Jumaat Kita BERGADUH BERCEKIK, di NZ Semoga Allah berikan petunjuk kepada kamu! Kenapa kami TIDAK AKAN MEMILIH NAJIB lagi...

Jumaat, 22 Mac 2019

Malaysia sebentar tadi di hadapan UM (atas)
NZ hari ini (bawah)
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, berdiri dan luaran
Imej mungkin mengandungi: 6 orang, orang senyum, selfie dan dalaman
Imej mungkin mengandungi: 14 orang, orang senyum, orang berdiri dan dalaman
Otai BERSIH
Mereka menyarungkan scarf pada hari ini sebagai tanda solidariti. Cantik 😘. Malahan ada yang menutup aurat sempurna.
 Thank You 
Semoga Allah berikan petunjuk kepada kamu
#headscarfforharmony
#scarvesinsolidarity
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum, teks
Otai BERSIH
KENAPA KAMI TIDAK MEMILIH NAJIB RAZAK!
Kenape perlu hormat dia?
Ini bukan pasal hormat menghormati bai..
Dia pecat orang sesuka hati tanpa kira bulan puasa..dia pecat kesemua orang yang tegur dia termasuk menteri..hakim..peguam..sprm dan polis. Dia gantikan dengan orang yang menyokong semua kesalahan yang dia dah buat..
Dia suruh bini Tun M datang ke balai dan soal siasat berjam jam..dia pecat tukang masak Tun..dia tarik balik pengiring Tun..dia tarik balik kesemua bodyguard Tun..dia buang nama Tun dalam pengajaran sejarah disekolah..dia gunakan murid2 sekolah untuk tunjuk sokongan pada dia..dia juga gunakan budak2 tahfiz pegang sepanduk I LOVE PM semasa bagi sedekah dan sumbangan..
Dia telah haramkan gambar Tun diseluruh negara..dia padamkan gambar KLCC yang Tun bina..dia gajikan beribu orang supaya kutuk Tun dan pembangkang tiap2 hari dimedia sosial..dia tak gunakan duit dia untuk bayar gaji kesemua pejuang sibernya..dia buat majlis dan paksa artis sokong dia dan bukan Tun..
Dia tarik balik hak dan keistimewaan yang seorang Tun berhak dapat dan ini sudah pun termaktub tapi dia main langgar semuanya..dia buat polis macam anjing belaan..dia melanggar undang undang sesuka hati..dia hina keturunan Tun..dia hina keluarga Tun..dia jadikan Jamal dari bodoh sampai ke bangang hanya untuk memburukkan Tun..disemua majlis dia perli dan kutuk Tun..
Dia berpantun pun dia kutuk Tun..dia hina rakyat yang tak undi dia..dia gunakan agama untuk meraih simpati ketika di Mekah..dia putar belit kisah nabi saw dan agamawan tak berani tegur..dia suruh profesor kangkung kutuk Tun dalam majlis..dia gunakan media untuk membutakan rakyat dan menipu tanpa batasan..dia boleh buat apa saja tanpa seorang pun membantah kecuali puak puak pembangkang dimedia sosial..
Dia arahkan polis kutip wanita sarat mengandung ditengah malam pasal kritik dia dalam fb..dia arahkan supaya mereka yang kritik dia disoal siasat dan dihukum serta merta seolah olah komen itu lebih berat dari kes bunuh..dia buat akta berita palsu untuk melindungi dia dengan denda setengah juta dan penjara 10 tahun...
Dia pegang telor hakim dimahkamah..dia buat mahkamah macam hak mak bapak dia..dia bersihkan diri dari semua tuduhan tanpa perlu ke mahkamah..dia buat cukai GST untuk bayar hutang 1MDB..dia bebankan rakyat sebab hutang itu akan habis dibayar pada tahun 2039..dia hapuskan subsidi minyak dan lain2 bantuan pada rakyat dengan alasan subsidi dan bantuan itu satu pembaziran..
Dia kenakan hukuman pada pelukis kartun yang sindir dia..dia nak penjarakan orang hanya kerana belon..saya ulangi..belon..dia suruh orang tua taubat sebab tua itu tandanya nak mampus..dia bercakap seperti dia takkan mati dan hidup beratus tahun seperti kura kura galapagos..ini bukan pasal dendam tapi KEADILAN..
Dia patut tahu ada rakyatnya dipenjara bertahun dan berbulan kerana sardin dan nutella..dia penjarakan Anwar bertahun tahun kerana fitnah liwat dan kalaulah kamu tahu berapa kali bulan puasa dan raya beliau tak bersama keluarganya..dia kutuk Tun bila Tun berdamai dengan Anwar..dia tak faham dah banyak musibat dia dah bawa pada negara..dia langsung tak faham kenapa kedua tokoh ini sanggup bermaafan demi masa depan negara..rakyat dan ekonomi..dia memang patut kalah di PRU14 sebab dia dah tak faham apa yang dia dah buat itu bala..
Dia ingat hutang negara yang banyak itu tidak melibatkan rakyat dan menaikkan kos sara hidup dan dia berhak menerima balasan diatas segalanya..dia telah melampaui batas dan mencabar kesabaran orang tua yang menjadikan dia PM bila mengatanya KEPALA BAPAK KAU STUPID..dia tak perlu sentap jika dia tak salah..dia kena faham apa yang polis buat dirumahnya adalah prosedur biasa..dia tak perlu dikasihani sebab sesusah susah dia pun..
Dia ke hulu ke hilir naik Alphard Vellfire bukan Perodua Alza loan 9 tahun..dia ada lebih dari 1 rumah dan ada kondominum di Pavilion..dia ada 5 rumah kalau tak silap fakta..dia kena terima itu semua proses dalam siasatan..dia pun bodo melantun lantun bila simpan terlalu banyak harta karun kat dalam rumah dan dia ada 9 peti besi..saya ulangi..9 peti besi..
Dia juga menyimpan wang tunai 200 juta didalam rumahnya dan dia ada mesin kira duit tapi dia takde mesin cop duit..dia punya bini ada 284 kotak handbag dan ada handbag yang harganya boleh buat banglo 2 tingkat siap dengan kolam renang..dia punya anak ada wang tunai 537 ribu dalam rumahnya dan itu setengah juta ringgit malaysia..dia anak beranak simpan duit tunai dalam jumlah yang banyak dirumah dan bukan dalam bank untuk elak dikesan pihak berkuasa..
Dia punya harta yang cukup banyak dan jumlahnya tak masuk akal..dia tetap ada jasa pada negara semasa menjadi PM tapi malangnya jasa yang dia buat tak banyak sebab musibat yang dia buat lagi banyak..dia dah tinggalkan hutang yang dah mencecah 1 trillion sedangkan dizaman Tun M hutang negara kita tidak pernah melebihi 300 billion..dia dah gila sebenarnya.
Dia nak dimaafkan atau tidak itu terpulang pada individu..itu bukannya masalah saya..wahai ustaz fb..tolonglah jauhkan diri dari saya..block lah saya cepat cepat..saya tak kesah langsung jika di block oleh penunggang agama seperti kamu semua yang tiada gunanya langsung pada orang seperti saya.
LIKE bukan periuk nasi saya
sebab saya tak makan LIKE
tapi saya makan nasi tau..
periuk nasi saya kat luar
sana bukan kat dalam sini.
Dan banyak lagi...

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena