Tuesday, 26 March 2019

[Video Kertas siasatan kes bayaran RM1.4j diserah minggu depan] Hehe parah puak pro jib ni..patut lah duit rompak pun dikata derma! Era Najib UmnoBN jual aset negara RM43.5 billion & Skandal 1MDB RM50 billion, mana walaun2 pegi duk dlm gua ke belum lahir lagi!

Selasa, 26 mac 2019
KiniTV
Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengesahkan kertas siasatan berhubung bayaran RM1.4 juta yang didakwa dibuat PAS kepada Sarawak Report akan diserahkan kepada Timbalan Pendakwaraya, minggu depan. Pesuruhjayanya Azam Baki berkata siasatan kes tersebut kini sudah diperingkat akhir. "SPRM akan kemuka kertas siasatan berkenaan kepada Timbalan Pendakwa Raya selewatnya minggu hadapan. "Buat masa ini, saya sudah bincang dengan pegawai penyiasat dan laporan yang saya terima memaklumkan ia berada pada peringkat akhir siasatan dan masa sama SPRM ada buka beberapa kertas siasatan tetapi beberapa kertas siasatan kita akan kemukakan kepada Timbalan Pendakwa Raya terlebih dahulu," katanya. Beliau berkata demikian selepas diminta mengulas perkembangan siasatan kes tersebut. Pada 23 Mac lalu, SPRM itu tidak menolak untuk memanggil Presiden PAS Abdul Hadi Awang bagi membantu siasatan kes berkenaan. Selain itu Azam juga mengesahkan bahawa ada beberapa lagi individu yang akan dipanggil, namun enggan menyatakan secara spesifik tarikh Abdul Hadi akan dipanggil memberi keterangan. Ketika ditanya portal itu hari siapa lagi individu yang akan dipanggil, Azam enggan mengulas lanjut sebaliknya berkata tidak mahu membuat sebarang spekulasi berhubung perkara itu. Setakat ini sekurang-kurangnya 25 individu sudah dipanggil untuk memberi keterangan berkaitan kes tersebut. Rewcastle-Brown sebelum ini mengesahkan beliau menerima bayaran RM1.4 juta sebagai sebahagian daripada persetujuan untuk penyelesaian luar mahkamah kes saman fitnah yang difailkan Abdul Hadi terhadapnya. Abdul Hadi yang juga Ahli Parlimen Marang menafikan membuat pembayaran berkenaan sama ada daripada pihak parti mahu pun dirinya sendiri.
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan teks
Hehe parah puak pro jib... Lain yg org maksud kan ..lain yg dia faham....patut lah duit rompak pun dikata derma hahaha
Tiada penerangan foto disediakan.
Zaman Najib jual aset negara RM43.5 billion & skandal 1 MDB RM50 billion, Hadi belum lahir juga. 
Tak Nak BN
Image may contain: 6 people, text
"Sejak dah bersanding dengan UMNO ni,  di belakang saya pon turut ada kominis jugak" - Hadi 
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: teks
Imej mungkin mengandungi: 4 orang

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena