Sunday, 24 March 2019

[Video Masih Belum Ada Negara Islam Yang Dianggap Maju - Tun M] Anugerah tertinggi Pakistan diberi kepada Tun M & Malaysia Baharu kini diiktiraf satu dunia! Dendam kesumat dan kebencian PASUmno kpd PH kerana KAMU GAGAL UNTUK TERUS BERKUASA..Itu jer pun.

Isnin, 25 Mac 2019
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan teks
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan teks
Tiada penerangan foto disediakan.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang duduk dan teks
Masa PH baru2 menang....org2 PASUMNO pulak yg mintak bukan2. Dah lepas 3 bulan, suara tu jugak yg lantang hendakkan kerajaan menurunkan harga2 barangan, padahal..harga barangan dan lain2 tu masih sama seperti yg di lakukan oleh KERA jaan terdahulu.
"Habis...dulu PH janji mcm2 (turunkan hrg), kenapa tak boleh nak tunaikan?" Tanya walaun dan caingok. Korang nak jawapan aku ker ni?
Senang jer jawapannya....KERAjaan terdahulu telah berhutang lebih dari RM1 trillion. Tu tak termasuk lagi isu ketirisan yg melebihi RM32 billion.
Untuk makluman anda....apabila PH mengambil alih KERAJAAN, barulah kita mengetahui tentang perkara2 itu.
Sebenarnya...korang pun tahu ttg hal ini. Tetapi kerana ego dan MALU SUNGGUH BOSSKU akibat tewas PRU ke-14....korang masih belum dpt move on. Dendam kesumat dan kebencian hanya datang kerana KAMU GAGAL UNTUK TERUS BERKUASA. Itu jer pun.
Tidak dapat menunaikan janji2 MANIFESTO bukanlah suatu DOSA kerana kami PH sedang memperbetulkan semula bagi memberikan kebahagian kpd RAKYAT serta sedang memulihkan semula NEGARA. Semoga kami terus beroleh PAHALA.
'DOSA2' akibat kekejaman serta kejahatan kerajaan terdahulu....kini, PH lah yg terpaksa menanggungnya dan kita sudah pasti tidak mahu atau tidak memerlukan lagi mereka (UMNO) untuk mendaoatkan semula kuasa samada untuk hari esok ataupun sampai bila2 pun.
Aku tetap dengan pendirian untuk terus mendesak @ menghasut KERAJAAN PH untuk mengamalkan diskriminasi atau politik DENDAM terhadap golongan2 pembangkang ini. Jgn baik sangat laaaa Tun!!!!. Pembangkang sekarang tidak sebaik PEMBANGKANG yg terdahulu. Ini fakta....TQ.

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena