Friday 29 March 2019

[Video Isu Tabung Haji TIADA KAFIR HARBI Dalam Lembaga Pengarah SPV] 'Kecut teloq' juga rupanya RPK pujaan macai dan walaun..

Sabtu, 30 Mac 2019
Image may contain: 5 people, people sitting, text and indoor
Kecut teloq juga rupanya RPK  pujaan macai dan walaun..
Penulis blog Raja Petra Kamaruddin telah menarik keluar artikel berjudul “Jack Ma slash Pakatan Harapan” yang disiarkan pada Selasa selepas menerima notis rasmi daripada Alibaba Group Holding Ltd semalam. 

Syarikat yang berpengkalan di China itu menerusi  surat yang ditandatangani Timbalan Presidennya Albert Liu berkata,, Raja Petra berbohong dan merosakkan reputasi Pengerusi syarikat itu Jack Ma berhubung pertemuannya dengan Menteri Kewangan Lim Guan Eng dan Pegawai Khasnya Tony Pua di Hong Kong baru-baru ini. 

Beliau memberi tempoh sehingga 1 April untuk Raja Petra memberikan jawaban atau akan berhadapan dengan tindakan undang-undang. 

Dengan pantas Raja Petra menjawab, "Saya telah mengeluarkan artikel itu dan berjanji tidak akan mengulangi cerita itu."  

Dalam artikel tersebut  Raja Petra mendakwa,  jutawan China  itu memberitahu Lim dan Pua bahawa China tidak lagi mempercayai Malaysia kerana kerajaan dikatakan tidak menghormati perjanjian. 

Beliau juga menambah dengan membuat kenyataan mengutuk aktivis peguam Datuk Ambiga Sreenevasan dan Clare Rewcastle-Brown dalam artikel barunya , merujuk kepada penyelesaian luar mahkamah antara editor Sarawak Report dan Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang. 
TS.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena