Monday 18 March 2019

[Video Anwar jawab isu RAMELI & 1.4 JUTA di Parlimen] Kandungan Hidrogen Sianida dalam rokok lebih tinggi drpd ruang udara Pasir Gudang! Najib ke tandas sudah, kali ni tertidoq pulak! Dr Streram pernah menjadi doktor sukarelawan di Afghanistan & LGE meraikan kejayaan terbitan Bon Samurai di MOF.

Isnin, 18 Mac 2019

Kandungan hidrogen sianida daripada rokok lebih tinggi

 Dr Dzulkefly menjelaskan mengenai kandungan hidrogen sianida yang dikesan di ruang udara Pasir Gudang, Johor.
Sinar Harian

Najib nafi tidur, cuma 'pejam mata' dalam mahkamah

Hilang ke tandas sudah. Kali ni acah-acah penat sangat sampai terlelap.
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang senyum, orang berdiri dan jambang
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang, bilik tidur dan dalaman
Gambar menunjukkan calon PH PRK N27 Rantau, Dr Streram Sinnasamy ketika menjadi doktor sukarelawan di Afghanistan, membantu muslim di sana. Berikut adalah ulasan DSAI;
Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, meletakkan Streram di DUN Rantau bukanlah bermakna nasib orang Melayu diabaikan ekoran Streram mempunyai sifat sukarela yang tinggi.
"Beliau merupakan seorang doktor, seorang pakar bius yang pernah memberi khidmat sukarela sehingga Afghanistan, menolong orang Islam yang cedera parah dan orang Islam yang susah di Sudan.
"Beliau membantu tanpa mengira agama, bangsa dan negara. Semangat sukarela yang tinggi, sanggup bergadai nyawa di luar negara dalam peperangan, itu merupakan kriteria yang tepat sebagai calon,"
Imej mungkin mengandungi: 17 orang, orang senyum, orang berdiri dan sut
YB Menteri Kewangan, Tuan Lim Guan Eng hari ini telah meraikan kejayaan terbitan Bon Samurai di Kementerian Kewangan Malaysia. Terbitan Bon Samurai yang telah menarik lebihan langganan sebanyak 1.6 kali ganda iaitu 324.7 bilion yen berbanding 200 bilion yen yang ditawarkan, mencerminkan keyakinan pihak luar terhadap kemampuan kewangan negara.
Keyakinan tersebut menunjukkan kerajaan baru di bawah kepimpinan Tun Dr. Mahathir bin Mohamad telah berjaya dalam usaha mentransformasikan kewangan negara. Kerajaan menghargai pihak Jepun diatas pemberian jaminan bon ini dan ia sekali gus menunjukkan hasil hubungan rapat kedua-dua negara.
Turut hadir, Menteri Perdagangan Dalam Negeri dah Hal Ehwal Pengguna, Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail dan Duta Jepun ke Malaysia, Dr. Makio Miyagawa.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena