Friday, 22 March 2019

[Video Lu ingat ini KOMUNIS punya negara ka] "Terima kasih DAP" ADUN wanita bukan Islam pakai selendang tanda solidariti! PAS PARTI FITNAH, DAP tak pernah 'halau' rakyat & Demo loni tak serupo dulu, dulu lwn umno skrg lwn pas.

Sabtu, 23 Mac 2019

Demo Loni Tok Serupo Mulo

Imej mungkin mengandungi: 9 orang, orang senyum
Tey Mary United together. Tak kira bangsa. Well done!
Lily Irdinas Iskandar Tak pakai tudung kena kata, bila pakai tudung kata berlakon.. semua serba tak kena kalau hati tu dh hitam. Allah je yg membalasnya nanti
Imej mungkin mengandungi: teks
PAS PARTI FITNAH
Kedudukan terkini.
Tiada penerangan foto disediakan.
Jihad melawan walaun.
Kami Viral
Walaun malaun hari-hari massage admin maki hamun. Serupo orang gilo talak. Dah kalah berdebat dengan mimin maki hamun pulok. Tak puas hati sampai nak ajak bertumbuk. Walaun malaun pengganas negara. Lepas ni kena pakai bodiguard. Silap-silap mimin kena culik dengan mereka. Perangai mace samseng!
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum, teks
Demo loni tak serupo mulo.
Pengikut2 pas ditanam sejak penubuhannya parti itu adalah parti agama sesuai dengan jenamanya.
Maka tersematlah dalam hati sanubari ahlinya selain Pas adalah bathil malah musuh agama.
Berlakulah apa yang telah berlaku sembahyang dua imam, sembelihan selain pas tak leh makan, putus tunang, cerai berai rumah tangga dan macam2 lagi.
Nak kata fahaman ini terpesong dari ajaran islam tak patut sebab sebelum ini aku sendiri lebih 30 tahun dalam pas, sia2lah saja pengorbanan aku dalam Pas...
Nak kata fahaman ini tak terpesong pun tak kena juga sebab dulu ngan umno haram sekarang halal....
Cakap banyak pun tak guna..
Lawan tetap lawan, dulu lwn Umno skrg lwn Pas.

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena