Friday 22 March 2019

[Video Saman Kerajaan Negeri Terengganu RM30 Juta] Jangan biarkan penfitnah berleluasa, buruk kepada negara..Setiausaha akhbar menteri TIDOR ke?

Jumaat, 22 Mac 2019
「Gambar Rumah 100 tahun terengganu di robohkan」的圖片搜尋結果

Pakatan Harapan Supporters
Ada 2 negeri. Satu MBnya Cina (dinamakan negeri P) dan satu MBnya melayu (dinamakan negeri T). Berlakulah satu situasi yang melibatkan bangsa melayu di kedua-dua negeri.
Negeri P.
- Penduduk di arah keluar. Rumah diroboh diganti rumah serta duit sewa sepanjang menanti rumah baru siap, duit pindah keluar dan duit pindah masuk.
Negeri T.
- Diarah keluar. Rumah dirobohkan. Pampasan 20k. Waris saman kerajaan negeri T.
Dua-dua negeri melibatkan bangsa melayu. Perbezaan yang ditunjukkan adalah di negeri P digambarkan penduduk kononnya dizalimi walaupun tanah yang diduduki bukanlah tanah hak milik. Pejuang2 yang melaungkan hidup melayu sanggup berkampung kononnya untuk mempertahankan bangsa melayu yg kononnya dizalimi. Berbeza di negeri T. Dikhabarkan tanah yg diduduki juga bukan hak milik penghuni tetapi pejuang2 yang melaungkan hidup melayu tiada, sunyi sepi seperti tiada apa yang berlaku walaupun yg di arah keluar itu melayu.
Renung-renungkan dan nilailah sendiri....
Tiada penerangan foto disediakan.
Di mana Setiausaha akhbar menteri yang difitnah? Sila jalankan tanggungjawab anda. Jangan biarkan penfitnah berleluasa. Buruk kepada negara.
Pakatan Harapan Supporters

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena