Wednesday 27 March 2019

[Video Live RIMA 19?] 'Cina Menguasai' Propaganda perkauman ciptaan Umno & Betapa hebatnya cina seorang ini sehingga ditakuti oleh PASUmno dan sekutunya! Walaun sekali-sekala kena tengok manifesto sendiri & "sendirik mau ingat!"

Khamis, 28 Mac 2019
Imej mungkin mengandungi: luaran
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Ana cadang Kelantan dan Terengganu mulakan dahulu. Semua hutang PTPTN rakyat Kelantan dan Terengganu kerajaan negeri bayarkan. Barulah nampak parti ana mendahului kerajaan pusat.
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang senyum, teks
Imej mungkin mengandungi: 11 orang, orang senyum
Cina menguasai... Kalau mengikut fahaman parti ana dan UMNO... Ana rasa parti ana ni dah jauh termakan propaganda perkauman ciptaan UMNO. Kalau tak nak cina tu ada situ mengapa mereka (UMNO) ambik dahulu masuk kerja situ?
Chairman tu bekas ketua akauntan negara, pun jenis mudah kena tipu dengan cina seorang tu ke?
Tiada penerangan foto disediakan.
Ana Tahu
Ini yang pemimpin parti ana dan Umno kecohkan tu. Ceo company yang urus aset TH tu adalah cina. Betapa hebatnya cina seorang ini sehingga ditakuti oleh parti ana dan sekutunya UMNO. Walaupun kesemua Board of Director melayu Islam dan semua management adalah melayu Islam tetap cina seorang tu jugak yang paling ditakuti.
Ana dimaklumkan cina tu akan pencen dah mac tahun depan. Dia naik duk situ pun sebab dia orang lama dalam company tu setelah CEO masa tu Dr Nungsari Ahmad Radzi (melayu Islam) dilantik menjadi pengerusi Mavcom bulan Ogos lepas.
Tapi kalau ikut parti ana, orang cina ni second class sahaja dalam Malaysia. Tak boleh pegang apa-apa jawatan kecuali kalau mereka ahli DHPP ataupun MCA. Bertambah tinggi maqam mereka jika mimpi jumpa nabi macam Bala DHPP tu. Sekian.
Selain tengok manifesto orang, sekali sekala kena tengok manifesto sendiri.
Tiada penerangan foto disediakan.
Tiada penerangan foto disediakan.

2 comments:

Cahaya kebaikan said...

Banyakkan penerangan sebegini. Tahniah. Bermaklumat memberi manafaat

Otai said...

Oo begitu ceritanya..ana ingat PASUumno tu maksum...rupanya kaki belit

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena