Friday 29 March 2019

[Video Siapalah saya nak bagi nasihat pada Izzah- Azmin] Amaran Saman Ali Baba Group kpd Raja Petra! Walaun dah usung cerita ni merata, menjaja dan menepek di setiap komen di status media sosial pemimpin PH!

Sabtu, 30 Mac 2019
Alibaba Jack Ma - Raja Petra Kamarudin RPK - Lawsuit Letter
Raja Petra “Kowtow” To  Jack Ma,  Removes Article After Lawsuit Threat..
TS
Alibaba Lawsuit Letter To Raja Petra Kamarudin RPK - Malaysia Today
Alibaba Group executive chairman Jack Ma and Finance Minister Lim Guan Eng at the opening of the group’s first South-east Asian office in Bangsar South, Kuala Lumpur June 18, 2018. — Picture by Hari Anggara
Jack Ma sudah bagi saman ka? Pro jib yg dah duk huha huha isu ni tak nak ikut apa yg Raja Putra buat ka? Percaya sangat kat makhluk macam tu...haha ..
"Fugitive blogger Raja Petra Kamaruddin has removed his article titled “Jack Ma slaps Pakatan Harapan” after receiving an official notice to cease and desist from China-based Alibaba Group Holding Ltd yesterday."
Kelab Che Det
"Saya telah menarik keluar tulisan itu dan berjanji tidak akan mengulangi cerita itu,” ujar Raja Petra penulis blog kontroversi Malaysia Today seperti dipetik Malaymail hari ini ekoran amaran tindakan saman oleh Ali Baba Group.
Tulisan yang itu walaun Pas usung merata menjaja dan menepek di setiap komen di status media sosial pemimpin PH (termasuk di status FB dan twitter aku juga).
Kata mengaji agama.. Kata baca quran, konon tabayyanu..
Podah! Hangpa tu kan walaun, mangkok hayun! bukan tabayyun tau dak..!!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena