Friday 22 March 2019

[Video Penyokong 'BOSSKU Kleptokrasi Mengganas' bergelut dan mencekik pelajar di hadapan UM? Babi lu, sial lah kau, komunis semua dihambur keluar] Dasar Macai Perangai Macam Beruk Ginilah...!

Jumaat, 22 Mac 2019
KiniTV
Program bekas perdana menteri Najib Razak hari ini menyaksikan insiden pergelutan antara penyokongnya dan pelajar Universiti Malaya (UM). Kejadian itu berlaku ketika Najib sedang berucap dalam program santai di Restoran Amjal yang terletak di hadapan UM. Sekumpulan enam hingga lapan pelajar sebelum itu berkumpul di seberang jalan berhampiran tempat program dan menjeritkan slogan "penipu" dan "mana RM2.6 bilion" sambil memegang plakad yang antara lain berupa gambar badut yang menyerupai Najib. Susulan itu, penyokong Najib menghampiri mereka dan mengoyakkan plakad yang dipegang pelajar dan seterusnya berlaku pergelutan. Salah seorang pelajar turut dilihat dicekik dari belakang sebelum dikerumuni individu lain. Dalam klip rakaman video pemberita, turut kelihatan mengoyakkan plakad adalah Ahli Majlis Tertinggi Umno Lokman Noor Adam.

Dasar Macai Perangai Macam Beruk Ginilah...!!
Program Najib Razak hari ini menyaksikan insiden pergelutan antara penyokongnya dan pelajar Universiti Malaya (UM).
Kejadian itu berlaku ketika Najib sedang berucap dalam program santai di Restoran Amjal yang terletak di hadapan UM.
Sekumpulan enam hingga lapan pelajar sebelum itu berkumpul di seberang jalan berhampiran tempat program dan menjeritkan slogan "penipu" dan "mana RM2.6 bilion" sambil mengangkat plakad yang antara lain berupa gambar badut yang menyerupai Najib.
Susulan itu, penyokong Najib menghampiri mereka dan mengoyakkan plakad yang dipegang pelajar, sebelum berlaku pergelutan.
Salah seorang pelajar turut dilihat dicekik dari belakang sebelum dikerumuni individu lain.
Dalam klip rakaman video pemberita, turut kelihatan Ahli Majlis Tertinggi Umno Lokman Noor Adam dalam kerumunan itu.
「Gambar Badut najib」的圖片搜尋結果

Kecoh! Penyokong Najib bergelut dengan pelajar

Program bekas perdana menteri Najib Razak hari ini menyaksikan insiden pergelutan antara penyokongnya dan pelajar Universiti Malaya (UM).
Kejadian itu berlaku ketika Najib sedang berucap dalam program santai di Restoran Amjal yang terletak di hadapan UM.
Sekumpulan enam hingga lapan pelajar sebelum itu berkumpul di seberang jalan berhampiran tempat program dan menjeritkan slogan "penipu" dan "mana RM2.6 bilion" sambil memegang plakad yang antara lain berupa gambar badut yang menyerupai Najib.
Susulan itu, penyokong Najib menghampiri mereka dan mengoyakkan plakad yang dipegang pelajar dan seterusnya berlaku pergelutan. 
Salah seorang pelajar turut dilihat dicekik dari belakang sebelum dikerumuni individu lain.
Dalam klip rakaman video pemberita, turut kelihatan mengoyakkan plakad adalah Ahli Majlis Tertinggi Umno Lokman Noor Adam.
"Kita tak peduli, tapi bila dia guna gambar Najib, itu gambar bos kita. Hak kitalah kita nak ambil gambar tu, nak koyak kan ke, kan?" kata Lokman dalam klip video itu.
Malaysiakini difahamkan pelajar yang dicekik merupakan Presiden Persatuan Belia Baru Universiti Malaya (Umany), Wong Yan Ke.
Pergelutan dileraikan dengan kumpulan pelajar berkenaan berundur namun penyokong Najib masih terus mengekor mereka.
Beberapa ketika kemudian, polis tiba dan dilihat membawa kumpulan pelajar meninggalkan kawasan itu dengan kenderaan polis.
Malaysiakini berjaya menghubungi Wong dan dimaklumkan bahawa dia dan rakan-rakannya dibawa ke Balai Polis Pantai Dalam.
"Kami dibawa ke balai polis kerana polis kata mahu melindungi kami, bukan untuk siasat," katanya.
Semalam, Malaysiakini melaporkan pengurusan Masjid Ar-Rahman, UM membuat laporan polis berhubung program melibatkan Najib yang dikatakan akan diadakan di masjid itu hari ini, atas alasan bimbang perkara tidak diingini berlaku.
Najib melalui kenyataan di Facebook bagaimanapun menafikan beliau mempunyai sebarang program di masjid itu.
Masjid Ar-Rahman terletak kira-kira 400 meter dari Restoran Amjal.
Untuk rekod, Restoran Amjal yang terletak di Jalan Pantai Baharu, sinonim dengan program pembangkang sejak sebelum pertukaran kerajaan pusat.
Malaysiakini.

1 comments:

Unknown said...

Umno mmg samseng tegar. Pas pula penyokong parti samseng. Depa ni Ibarat 69 atau 96.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena