Tuesday 26 March 2019

[Video Teguran Dr M harus diambil berat - Anwar] Musuh baru Pas BURUNG MERPATI PUTIH & Bahasa paling mudah, SAH PAS TERIMA RM90 JOTERR DARI UMNO...

Rabu, 27 Mac 2019
KiniTV
Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim berharap semua Menteri dan pemimpin Pakatan Harapan (PH) mengambil berat teguran Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berhubung kekecewaan Mahathir terhadap prestasi kerajaan PH. Semalam Mahathir yang membalas kenyataan Ahli Parlimen Permatang Pauh, Nurul Izzah Anwar yang menzahirkan rasa kecewa dengan prestasi kerajaan Pakatan Harapan (PH) dengan berkata, biarlah orang hendak kecewa kerana beliau juga merasai situasi yang sama. “Takpalah banyak orang kecewa, saya pun kecewa dengan diorang (mereka),” kata Dr Mahathir yang dipetik portal Utusan Malaysia, hari ini selepas majlis amanat khas perdana menteri kepada penjawat awam Kedah di Wisma Darul Aman di Alor Setar. Nurul Izzah dalam wawancaranya dengan akhbar Singapura, The Straits Times, meluahkan rasa kecewanya dengan kerajaan PH yang didakwa gagal menunaikan janji dan gagal menggerakkan agenda reformasi seperti sepatutnya.
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, teks
Otai BERSIH
Musuh baru Pas ialah lambang keamanan yang diiktiraf guna untuk seluruh dunia ~ BURUNG MERPATI PUTIH.
Puak2 Kebai ni x abis2 bodoh mengeluarkan ayat menyusahkan Islam. Memalukan smpai sesuatu logo pun nak dikaitkn dgn agama. Bangang puak2 ni. Cara dorang ni boleh menjauhkn Islam pd org2 bkn Islam.
Makin lama pintu gua makin tertutup ye?


BAHASA PALING MUDAH , SAH PAS TERIMA RM90 JUTA DARI UMNO
Dalam kes *PENYELESAIAN* saman Haji Hadi terhadap Sarawak Report tersebut bukan Haji Hadi yang menang kes tersebut ( siapa fikir Haji Hadi menang sahih *BANGANG* )
Haji Hadi sebagai plantif telah *MENARIK BALIK KES TERSEBUT* terhadap defenden iaitu Sarawak Report.
Selama kes itu berjalan *TIDAK ADA SATU PERKATAAN ATAU PERMINTAAN MAAF* yang di buat oleh Sarawak Report terhadap Haji Hadi , malah Sarawak Report konsisten *MENUDUH HAJI HADI DAN PAS MENERIMA RM90 JUTA*.
Haji Hadi sebagai plantif atau sebagai orang yang menuduh kerana kononnya Sarawak Report telah memfitnah PAS dan Haji Hadi kerana *MENERIMA RM90 JUTA* telah *MENARIK BALIK TUDUHANNYA*.
Haji Hadi tidak mahu meneruskan pertuduhan terhadap Sarawak Report kerana Haji Hadi tahu bahawa jika dia meneruskan juga kes saman tersebut akan menyebabkan *TEMBELANG DI ANTARA HAJI HADI DAN NAJIB* pecah dan membusuk.
Dalam kes ini Sarawak Report masih lagi dapat *MENGEKALKAN TUDUHAN TERHADAP HAJI HADI* walaupun Haji Hadi telah menarik balik saman tersebut dari di teruskan perbicaraannya.
Dengan mengekalkan tuduhan PAS menerima *RM90 JUTA* itu menunjukkan bahawa Sarawak Report berada di dalam *PEHAK YANG BENAR* ketika membuat tuduhan Haji Hadi menerima *RM90 JUTA*.
Ahli PAS adalah ahli parti nombor satu yang paling mudah *DI BOHONGI* oleh pemimpin parti dan di susuli oleh ahli UMNO di tempat kedua.
Saman Haji Hadi terhadap Sarawak Report itu adalah *WAYANG PACAK* bersama Najib untuk menghadapi PRU 14 yang lepas.
Selepas ini Sarawak Report akan terus mengeluarkan kenyataan atas talian tentang *RM90 JUTA* yang di terima oleh Haji Hadi , dan Haji Hadi *SUDAH TIDAK BOLEH LAGI MEMFAILKAN APA² SAMAN TERHADAP SARAWAK REPORT* , dengan kata lain penyelesaian di luar mahkamah itu adalah *PENGAKUAN HAJI HADI MENERIMA RM90 JUTA DARI NAJIB*.
*SAJA NAK BAGITAU* , P Ramlee pernah berkata , *DAH TUA PUN BODOH* , sendiri bentang RUU sendiri *TANGGUH* , pengikut Haji Hadi bukan boleh menerima kenyataan walaupun nampak jelas di bodohkan.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena