Saturday 23 March 2019

[Video Pas BERGERAKLAH KE HADAPAN, BUKAN KE BELAKANG] Lobak Koyak & KEROSAKAN2 yang dilakukan lebih 9 tahun pada era pemerintahan Najib UmnoBN! 'SALAM Peace' Tak nampak pun pemimpin UMNO, PAS, NGO Ketuanan Melayu, Melayu Bangkit, Walaun2, juga tidak kelihatan Ellie Suriaty, Lokman Adam, Nik Abduh, Jamal Yunos..

Sabtu, 23 Mac 2019
Imej mungkin mengandungi: melukis
Khas untuk Lobak Koyak nama baru tuu..
JANGAN MALAS UNTUK MEMBACA!
KEHEBATAN-KEHEBATAN yang dilakukan lebih 9 tahun pada era pentadbiran / pemerintahan Najib (UMNO).
*NAJIB / UMNO*
1. Mewujudkan 1MDB : Hancur berkecai. Guna harta negara untuk kegunaan peribadi dan bermewah-mewahan. Contoh... Beli kapal mewah, kapal terbang peribadi dan kediaman mewah di luar negara.
2. Ketirisan melampau (salahguna kuasa) : Kehilangan berbillion2 Ringgit di dalam GLC, KWSP, Tabung Haji, Khazanah, FELDA, FELCRA dan banyak lagi.
3. Matawang negara runtuh dan jatuh merudum. RM tiada nilai di pasaran dunia waima di Asia Tenggara sekali pun.
4. Hampir seluruh Negara asing dan masyarakat2 di dunia ini mengejek, menghina dan memperlekehkan KERAjaan Malaysia kerana kadar RASUAH dan KETIRISAN serta PENYALAHGUNAAN KUASA yang amat tinggi.
5. Kaedah untuk 'faedah peribadi' (komisyen) 25% atau lebih untuk pemimpin2 UMNGOK terus terpakai bagi sesiapa yg ingin mendapatkan apa-apa Projek2 yang DITENDERKAN / DIKELUARKAN oleh KERAjaan.
6. Banyak aset2 negara turut dijual dengan harga yang tidak masuk akal (di bawah harga pasaran). Contohnya... Lapangan Terbang TUDM Sg Besi... atau...
7. Menaikkan harga atau nilai aset2 tertentu melebihi harga pasaran. Lebihan jualan dari harga pasaran tersebut... Masuk ke dalam poket sendiri (tidak termasuk komisyen 25%).
8. GST... Ditambat dengan kadar 6% ketika ekonomi negara meruncing disebabkan kelemahan pentadbiran KERAjaan itu sendiri. Rakyat terpaksa 'mendahulukan' wang kepada Najib dengan membayar cukai GST tersebut demi kelangsungan hidup pemimpin2 UMNGOK.
9. Pelantikan balaci2 sebagai Ketua2 Jabatan KERAjaan adalah sesuatu yang pelik kerana mereka semua TIDAK LAYAK PUN BERADA DI JAWATAN tersebut cth Peguam Negara, KPN, SPRM, ROS, SPR dan ramai lagi.
10. Hampir semua Pemimpin2 UMNGOK hidup dalam penuh kemewahan dan kaya raya. Contohnya Najib, Zahid, Ku Nan, Noh Omar, Jamil Khair dan ramai lagi. Namun begitu... Mereka terlalu SOMBONG dan ANGKUH terhadap rakyat2 Marhaen seluruhnya.
11. Nak tutup mulut rakyat, dia bagi BR1M. Korang fikir, duit tu datang dari mana?... Duit rompakan lah semua tu. Rakyat tak tahu pun KEHILANGAN berbillion2 ringgit untuk BR1M tu maka dipuja lah Najib itu seumpama intan dan permata yg paling mahal di dunia.
Malah, ada lebih banyak lagi... Dan KEHILANGAN wang serta aset2 negara semuanya itu, tidak mungkin dapat dikembalikan atau dipulihkan dalam tempoh 1-2 tahun. Hadi dan PASik tak tahu ker semua tu? Walaun's dan caingok's faham ker kejadian tersebut?
Sebab tu... Tun Dr Mahathir baru-baru ini telah menjelaskan bahawa, "Setiap hari... Sejak PH mengambil alih Putrajaya, kami akan menemui KEROSAKAN2 yang dilakukan oleh KERAjaan yang terdahulu".
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan orang berdiri
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, luaran
Imej mungkin mengandungi: 2 orang
Imej mungkin mengandungi: 8 orang, orang senyum, orang berdiri dan luaran
Inilah impian kita semua..menitis air mata melihat tokoh tokoh agama, rakyat berbilang bangsa, agama dan latarbelakang menolak fahaman extreme, keganasan sambil menzahirkan mesej keamanan... tak nampak pemimpin UMNO, PAS dan NGO Ketuanan Melayu, mungkin perhimpunan Aman ini, tidak sesuai dengan ideologi mereka..Juga tidak kelihatan Ellie Suriaty, Lokman Adam, Nik Abduh, Jamal Yunos.....
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang senyum, orang berdiri, orang ramai, kasut dan luaran
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, luaran
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, orang senyum, orang ramai dan luaran
Imej mungkin mengandungi: 13 orang, orang ramai dan luaran

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena