Monday 25 March 2019

[Video ADAKAH PAS-UMNO BERSOLIDARITI DENGAN EKSTREMISME?] Masih berhasrat nak melihat Umno Kleptokrat BERKUASA SEMULA? Insentif PH tajaan Mara meningkat sebanyak RM1.2billion & Beritahu kpd boss lobak koyak and boss kpd lebai, kamu sebok CEKIK rakyat..PH tetap bantu dan beri yang lebih baik utk rakyat.

Selasa, 26 Mac 2019
Jom Channel
MENARIK DALAM RENTASAN 471 1. ADAKAH PAS-UMNO BERSOLIDARITI DENGAN EKSTREMISME? 2. UMNO MASIH LAGI PARTI SAMSENG 3. KEBEBASAN BERSUARA BUKAN LORONG SEHALA
Imej mungkin mengandungi: teks
Tiada penerangan foto disediakan.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang duduk dan teks
Insentif PH
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, orang senyum
Insentif PH yang dipulangkan kembali kepada rakyat. -peruntukan kepada syiar Syiar Islam terus di tingkatkat setiap tahun. -bagi penyimpan sspn di kecualikan cukai sebanyak 8000 berbanding tahun sebelum -perunntukan kepada MyPAC -tajaan Mara meningkat sebanyak 1.2billion.
Tiada penerangan foto disediakan.

Baca dan beritahu kepada boss lokman nor adam dan boss kepada Hadi Awang bahawa dalam kesusahan (selepas kantung negara dirompak boss mereka) kita tetap cuba bantu dan beri yang lebih baik.

4 comments:

TtG said...
This comment has been removed by the author.
TtG said...

Bantuan kurang sgt...yg dibantu lebih sekolah cina...cuba teguq skit puak DAP tu

Unknown said...

Masa bn perintah tu lg bana, byk masuk tembolok sendiri. Rasuah spt diwajibkn.

Kalo pas memerintah lg teruk. Ktan tu pun depa x bole urus dgn baik. Asyik nk caci maki. Menipu tu wajib pd agama pas.

nick said...

Melayu UMNO dan PAS ni masih lagi bodoh. Melayu yang rompak, curi, lanun dan rasuah tapi masih lagi salahkan DAP dan cina? Melayu UMNO dan PAS masih berangan2 masuk syurga sebab tunggang tunggik sembahyang tapi lepas sembahyang, masih lagi makan rasuah, klepet harta negara dan bermewah2 dengan duit rakyat? Ini ajaran islam ke ajaran tok Guru Najib dan Hadi? Malu apa? Malu tu sebahagian dari iman, kalau tak malu memang lah jadi macam Najib yang balun 2.6 billion dan Hadi yang jadikan berbohong sebagai "syariah compliance" atau patuh syariah bagi melayu2 yang dungu yang tak reti BI. Elok sangatlah UMNO dan PAS sumbang muhrim ikut kata Hadi.

Nick.
Cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena