Saturday 2 March 2019

[Video Kecoh! Pondok Panas dan Barung] Semenyih - Yang bertanding PAS ke Umno? Hadi hadiahkan RM1.4 juta..Kata Clare terima kasih lah & "buat susah² je"! Dituduh nak jatuhkan Hadi? Nasib ente lah Datuk Rameli..

Sabtu, 2 Mac 2019
Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Azhar Azizan Harun bercakap kepada media selepas melawat pusat mengundi pada hari pengundian sempena Pilihan Raya Kecil (PRK) N.24 Semenyih di Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Rinching, Semenyih, Selangor.
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang, orang di atas pentas dan luaran
Malu Apa Lebaiiiku
Yang bertanding PAS ke Umno
Imej mungkin mengandungi: 4 orang
Clare & SR ucapkan berbanyak terima kasih kepada Hadi & walaunbod sebab hadiahkan RM1.4 juta tu.
Kata Clare lagi, “buat susah² je” 
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan teks
Dah lebih 20 tahun Datuk Rameli ni berkawan dengan Hadi. Besar jasa beliau dalam PKINK membangunkan Kelantan. Tolong lagi Hadi bayarkan pada Rewcastle untuk tarik balik saman. Bukan sikit2. RM1.422 Juta tu...
Hujung2 kena maki dek walaun lembu sebab tuduh Datuk Rameli bersekongkol dengan Anwar dan Tun kunun untuk jatuhkan Hadi...
Nasib entelah Datuk Rameli...
Kah kah kah kah kah...

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena