Wednesday 13 March 2019

[Video DEWAN TEGANG! Isytihar Harta MP Umno Pas Tak Berani & Skandal RM90 joterr Bergegar Di Parlimen?] Alahai Bosskau Najib Kleptokrasi..Siapa kata nak jual MAS? Tun M tak sebut pun! Siapa yang kamu cuba tipu sebenarnya?

Rabu, 13 Mac 2019
Tiada penerangan foto disediakan.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 10 orang, orang senyum

Siapa kata nak jual MAS? Cuba baca atau dengar betul-betul apa yang Tun M sebut. 
Tun M sebut.. "ianya adalah satu perkara yang serious untuk jual MAS. Samada kita tutup, jual atau menyuntik dana kepada MAS, ianya akan ditentukan kerajaan".

Maksudnya, nak jual MAS adalah sesuatu yang serious. Kerajaan akan kaji, bincang dan buat keputusan mengenainya. Bila masa Tun kata nak jual?
Yang kedua, turn around plan apa yang kamu maksudkan? Restructuring plan yang di umumkan pada tahun 2014 itu adalah sesuatu yang gagal. MAS rugi 3 tahun berturut-turut. Dalam tahun pertama sahaja MAS rugi RM 1 billion. Sampai ke akhir tahun 2018, MAS rugi lebih dari RM3 billion sehingga menjejaskan Khazanah.
Oleh itu, dimana restructuring plan yang kononya kamu umumkan dulu ni berjaya? Adakah maksud kamu bila CEO Mueller resign pada 2016 tu berjaya? Atau masa CEO Bellew resign pada tahun 2017 tu berjaya? Atau bila MAS rugi setiap tahun tu berjaya?
Atau adakah bila kamu bagitau Trump yang Malaysia akan beli Boeing dan membantu America tu sebagai berjaya?
Siapa yang kamu cuba tipu sebenarnya?
~Dr. Fikir

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena